Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، روش اینترنتی درخواست گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی که از سال ۱۳۹۲ به منظور فراهم آوردن رفاه حال مشتریان و متقاضیان راه‌اندازی شده است، اکنون با شیوع ویروس کرونا در کشورمان و به منظور پیشگیری از ابتلای هموطنان به کووید ۱۹ بیش از پیش از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پیگیری و انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام در راستای هم‌افزایی با سازمان‌ها و نهادهای مختلف در مهار و مبارزه با ویروس کرونا همزمان با پایان تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ از سرگرفته شده و متقاضیان می‌توانند بدون نیاز به تردد در شهر و تنها پس از مراجعه به وب سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir و یا لینک مستقیم https://idp.taci.ir/ با تکمیل فرم و بارگذاری مدارک مربوطه درخواست خود را ثبت کنند.

پس از ثبت نام متقاضیان، اقدام برای صدور گواهی‌نامه بین‌المللی رانندگی آغاز شده و پس از تحویل به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، به نشانی درج شده در فرم درخواست ارسال می‌شود.

این اقدامات به بازه زمانی ۷ تا ۱۰ روز کاری نیاز دارد.

لازم به توضیح و یادآوری است که بر اساس معاهدات سازمان ملل، گواهی‌نامه‌های رسمی بین‌المللی رانندگی یک و سه ساله خودرو و موتور سیکلت در هر کشور فقط توسط کانون‌های اتومبیلرانی عضو فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA) و با مجوز این فدراسیون عرضه می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کانون جهان گردی و اتومبیل رانی بین المللی گواهی نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر

در کوچه تهرانی نژاد مرعشی واقع در خیابان ۱۷ شهریور منطقه ۱۴ شهر تهران یک خانه قدیمی وجود دارد که به گفته شهروند خبرنگار ما این عمارت به زمان قاجار باز می‌گردد و تاریخی است. اما این خانه بسیار قدیمی و در حال فرسوده شدن است و از سوی دیگر اقدام به تخریب آن کرده اند.

این موضوع دغدغه ساکنان این منطقه شده و با ارسال فیلم و تصاویر از مسئولان شهری درخواست نگهداری و بازسازی این خانه تاریخی را کردند.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

نمایی از سردر عمارت عالی قاپو قزوین در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی      

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم