Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری - اریا

مهندس نظری مدیر کل نوسازی مدارس استان در جلسه ویدئو کنفرانسی که به مدت سه روز با دکتر رخشانی مهر برگزار شد ابتدا  ضمن  تشکر از همکاری و مساعدت ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور در کمک به ساخت فضاهای آموزشی استان در زمینه عملکرد   نوسازی مدارس کرمانشاه گفت ، در سال 98 اصلاح سیستم های گرمایشی 821 کلاس درس در سطح استان صورت پذیرفت و تعداد 1524 کلاس درس باقیمانده كه و انشاا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مطابق برنامه ی تعیین شده تا پایان سال 99 به اتمام خواهند رسید.

وی ادامه داد : درخصوص مدارس کانکسی دارای بیش از  20 نفر دانش آموز، تعداد 28 مدرسه و 65 کلاس درس در استان بود. که از این تعداد 8 مدرسه با 14 کلاس درس جمع آوری شده و تعداد 4 مدرسه با 17 کلاس درس در دست اجرا می باشد. مابقی 16 مدرسه در دست برنامه ریزی است كه با تامین اعتبار اقدام خواهد شد.

مهندس نظری با اشاره به برچیده شدن مدارس خشتی و گلی با مساعدت های ریاست محترم سازمان و پیگیری های مستمر این اداره کل در سال های گذشته تمام مدارس خشتی و گلی بازسازی شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته تعداد 98 پروژه با 484 کلاس درس تحویل گردیده است همچنین در سال 98 افتتاح استخر دانش آموزی نیلوفر ناحیه یک کرمانشاه با حضور رییس محترم کمیته ملی المپیک آقای صالحی امیری و استاندار محترم به بهره برداری رسید.

وی در ادامه اظهار داشت: زلزله کرمانشاه را در عرصه گسترش ساخت و ساز فضاهای آموزشی، به فرصتی عظیم و به یادماندنی برای استان عزیزمان تبدیل نمودیم. به طوری که سرانه فضای آموزشی استان به میزان 0.7 متر مربع افزایش و به 7.2 مترمربع رسیده است. در حالی که 78 مدرسه استان کرمانشاه در زلزله آسیب دیده بودند، با تلاش های مجموعه نوسازی مدارس استان و همت خیرین تعداد تفاهم نامه 215 مدرسه با کلاس 886 کلاس درس و زیربنای 79800 متر مربع به مبلغ 127 میلیارد تومان انجام گردید که حدود 170 مدرسه تحویل شده است و مابقی هم در دست اجرا می باشد.

مهندس نظری بیان کرد: تعداد پروژه های پیش بینی شده جهت افتتاح در سال 1399 (مهرماه و پایان سال)، 45 پروژه با 292 کلاس درس عنوان نمود.

مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه با اشاره به حوزه مشارکت‌های مردمی و اتفاقات رو به رشد این بخش و حضور خیرین نیک اندیش اظهار داشت : مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در سال 1398 تحرک خوبی داشت و در سال گذشته تعداد 66 پروژه با 304 کلاس درس و 31100 مترمربع زیر بنا با 53 میلیارد تومان انجام گردیده است.

مهندس نظری در بحث صنعتی سازی ساختمان مدارس با توجه به سیاست های سازمان متبوع و این اداره کل به عنوان یکی از استان های پایلوت، بصورت جد در این حوزه فعالیت نموده است که تعداد 156 مدرسه سیستم سازه ای اسکلت فلزی با اتصالات پیچ و مهره ای، lcf به تعداد 13 مدرسه، LSF به تعداد 13 مدرسه، سیستم مدولار بتنی به تعداد 12 مدرسه، سیستم مدولار فلزی (کانتینری) به تعداد یک مدرسه را طی دو سال اخیر در کارنامه کاری خود داشته است.

وی در ادامه با اشاره به برقراری مدیریت سبز در مدارس سطح استان مطالعات فاز یک توسط مشاور انجام گردیده است. حوزه مدیریت سبز در فضاهای آموزشی و پرورشی به عنوان یکی از اولویتهای اصلی وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور می باشد که با همکاری گروه معماری دانشگاه رازی در تعدادی از مدارس آموزش های لازم به دانش آموزان و اولیاء و مربیان در سال 99 انجام می گردد.

مهندس نظری در پایان اقدمات این اداره کل در حادثه سیل سال گذشته تعداد 20 عدد کانکس به گلستان و 10 کانکس به لرستان ارسال گردید و ساخت دو مدرسه 6  و 3 کلاسه در معمولان لرستان صورت پذیرفت.

در ادامه این جلسه دکتر رخشانی مهر ریاست محترم سازمان نوسازی مدارس کشور، از تلاشهای بی وقفه و تسریع در امر بازسازی مدارس مناطق زلزله زده توسط اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه، تشکر و قدردانی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کل نوسازی مدارس استان مدارس استان کرمانشاه مهندس نظری اداره کل کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر