Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل با صدور پیامی ۲۰ فروردین روز هنر انقلاب اسلامی را تبریک گفت و تاکید کرد: شهادت سید مرتضی آوینی نشان از اهمیت والای هنر و ارزش بی‌بدیل هنرمندان در نظام اسلامی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل با صدور پیامی ۲۰ فروردین روز هنر انقلاب اسلامی را به همه جامعه هنری استان تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 در بخشی از این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری روز بیستم فروردین به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی در تقویم رسمی کشور همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی نشان از اهمیت والای هنر و ارزش بی‌بدیل هنرمندان در نظام اسلامی دارد.

 

بدون شک رشد و تعالی فرهنگی و اجتماعی کشور و استان بدون ایفای نقش سازنده و تاثیرگذار هنرمندان امری بعید و دور از واقعیت است چرا که زبان هنر بهترین و کارآمدترین وسیله در تبیین و ترویج مسائل دشوار معرفتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی محسوب می‌شود و هنرمندان موثرترین اقشار در تاثیرگذاری بر آحاد جامعه می‌باشند.

 

بنده ضمن گرامیداشت  این روز مبارک و فرخنده، هفته هنر انقلاب اسلامی را خدمت همه هنرمندان توانمند، متعهد و شریف استان اردبیل که همواره در عرصه های ملی و بین المللی برای مردم این خطه افتخار آفرینی کرده و با خلق آثار هنری ارزشمند نقشی سازنده در ارتقا و توسعه فرهنگی و اجتماعی  استان داشته اند تبریک عرض می کنم.

 

اکبر بهنام جو / استاندار اردبیل

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: هنر متعهد و انقلابی صدور پیام تبریک روز هنر انقلاب اسلامی استاندار اردبیل اردبیل هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم داداش‌پور در دومین جشنواره فرهنگی هنری و ملی شهید آوینی که بعد از ظهر پنجشنبه به میزبانی دانشگاه شیراز در تالار فجر پردیس ارم این دانشگاه برگزار شد ابتدا با بیان اینکه نباید بگذاریم فرهنگ ایثار و شهادت فراموش شود، گفت: تلاش این رویداد حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم دانشجویان فعال در حوزه ایثار و شهادت به ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر بود.

معاون وزیر علوم با اشاره به شخصیت والای شهید مرتضی آوینی گفت: این شهید گرانقدر که مطالعه زیادی در مکاتب مختلف داشت از جایی به بعد دچار تحول در اندیشه شده و به واسطه به خدمت گرفتن معارف دینی و انقلابی بزرگ‌ترین راوی دفاع مقدس می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان کشور خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ما یک دانشگاه به تمام معنا برای فراگیری فرهنگ ایثار بود و نباید بگذاریم این میراث به دست فراموشی سپرده شود و حتی باید خارج از مرزهای ایران اسلامی نیز این فرهنگ را معرفی کنیم که برپایی جشنواره‌هایی چون جشنواره شهید آوینی تلاش در همین راستا است.

کد خبر 6095248

دیگر خبرها

  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • محتویات کیف مرتضی مطهری هنگام شهادت؛ از چک برگشتی تا پوند انگلیس +تصویر
  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران