Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز (چهارشنبه) خبرگزاری فرانسه، "آنتونیو گوترش" همچنین با محکوم کردن حملات پی در پی به کادر درمانی و تجهیزات پزشکی در شرایط کنونی در لیبی تاکید کرد و گفت که این اقدامات می‌تواند یک جنایت جنگی باشد.

دبیر کل سازمان ملل پیشتر در اوایل فروردین ماه به هدف حفاظت از عوارض شیوع "ویروس کرونا"، خواستار آتش بس فوری در تمامی نقاط جهان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"دولت وفاق ملی" لیبی دوشنبه شب(به وقت محلی) از حمله نیروهای ژنرال حفتر فرمانده موسوم به ارتش ملی لیبی به یک بیمارستان ویژه درمان بیماران مبتلا به کرونا در طرابلس خبر داد.

گروه عملیاتی «آتشفشان خشم» وابسته به دولت وفاق ملی لیبی که از سوی سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است، در بیانیه ای اعلام کرد که شبه نظامیان تروریست حفتر بیمارستان "الخضراء" را که به عنوان یکی از مراکز درمان مبتلایان به کرونا در این کشور اختصاص یافته، هدف گرفتند.

در ادامه بیانیه آمده است: این اقدام در ادامه اقدامات تروریستی نیروهای تشکیلات حفتر در حمله به گروه‌های امداد و کادر پزشکی و بیمارستان‌های طرابلس صورت گرفته است.

نیروهای ژنرال حفتر که از سوی امارات، عربستان، روسیه، مصر و اردن و برخی کشورهای اروپایی حمایت می‌شوند، از ۴ آوریل ۲۰۱۹ حملات خود به طرابلس را آغاز و از ۱۲ دسامبر گذشته نیز به منظور تصرف این شهر حملات‌شان را تشدید کرده‌اند.

یگان‌های وابسته به شورای ریاست جمهوری دولت وفاق ملی لیبی نیز در واکنش به تحرکات نظامی نیروهای حفتر در حومه طرابلس عملیات «برکان الغضب» را آغاز کرده‌اند.

برچسب‌ها خلیفه حفتر طرابلس آنتونیو گوترش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلیفه حفتر طرابلس آنتونیو گوترش خلیفه حفتر طرابلس آنتونیو گوترش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس گزارشات دریافتی غروب پنج شنبه عملیات پهپادی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان توسط نیروهای امنیتی انجام شده است.

در این عملیات خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفته شده و دو نفر از تروریست‌ها نیز به هلاک رسیدند.

جزئیات بیشتر این عملیات متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6088793

دیگر خبرها

  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • ببینید | آسمان سرخ لیبی
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است