Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@08:44:14 GMT

سه شرور محله یافت آباد ۱۵ خودرو را تخریب کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۶۰۴۲

سه شرور محله یافت آباد ۱۵ خودرو را تخریب کردند

شامگاه یازدهم فروردین ماه امسال، گزارشی درباره تخریب، ایجاد خسارت و شکسته شدن شیشه چندین دستگاه خودروی پارک شده در یکی از خیابانهای حوالی محله یافت‌آباد به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

در تحقیقات انجام شده مشخص شد، سه جوان با دو دستگاه موتورسیکلت در حالیکه سر و صورت خود را پوشانده بودند، بدنه و شیشه‌های ۱۵ دستگاه خودروی سواری پارک شده در کنار خیابان را تخریب کرده و  بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تکمیل تحقیقات و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، مخفیگاه هر سه عامل این تخریب در حوالی "شهرک آزادی" شناسایی شد و با هماهنگی‌های قضائی، هر سه متهم دوازدهم فروردین ماه جاری در عملیاتی ضربتی دستگیر شده و برای ادامه تحقیقات به پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی انتقال یافتند.

متهمان در مواجهه با ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف کردند و برای سیر مراحل  قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ نجم‌الدین رشیدی؛ رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ضمن اعلام این خبر، از مردم خواست در صورت مشاهده اینگونه رفتارهای هنجارشکن، مشخصات افراد خاطی را به خاطر سپرده و موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

۴۷۲۳۲

کد خبر 1374343

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس شرارت اشرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان