Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: مدت اعتبار سه ماهه استعلام‌های رسمی بانک، دفترخانه و حفاری تا پایان تیرماه تمدید شده است.

سید احمد حسینی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت کاهش مراجعات و رفاه حال ارباب‌رجوعان، بر اساس بند ۱۰ صورتجلسه شورای معاونان شهردار اصفهان مورخ ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۹، پاسخ استعلام‌های بانک و دفترخانه و حفاری که در نیمه دوم سال ۹۸ (ابتدای مهرماه تا پایان اسفندماه) فرایند قانونی را طی کرده و منجر به صدور شده است، تا پایان تیرماه ۹۹ اعتبار خواهد داشت و ضرورتی برای تمدید آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور کاهش مراجعات در مناطق شهرداری اصفهان با توجه به ازدحام جمعیت برای صدور پروانه‌های ساختمان، محاسبات لازم در سال ۹۸ انجام و پروانه تا پایان تیرماه سال ۹۹ صادر می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان ادامه داد: پایان سال ۹۸ نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و در جهت کاهش مراجعات و حفظ سلامت شهروندان و کارکنان شهرداری لایحه دو فوریتی را شهرداری اصفهان به شورای اسلامی شهر ارائه کرد.

وی تصریح کرد: در این لایحه دو فوریتی تاکید شده بود تمامی عوارض‌ها و مفاصا حساب برای صدور پاسخ تمامی استعلام‌های شهرداری (بانک، دفترخانه، حفاری، نوسازی، پسماند، کسب و پیشه و عوارض خودرو) تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ بر اساس تعرفه‌های سال ۹۸ محاسبه و از ثبت درخواست‌های غیرضروری خودداری شود. علی ایحال ضمن  برقراری این موضوع، تمامی استعلامات سه گانه فوق که در نیمه دوم ۹۸ به شرح بخش نامه صادر شده در مناطق ۱۵ گانه و مدیریت ناژوان تا پایان تیرماه تمدید و مکاتبات لازم نیز با مراجع مفصد استعلامات صورت پذیرفته است.

کد خبر 417872

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان شهر کلانشهر شهروند ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تا پایان تیرماه سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رسیدگی به ایفای تعهدات ارزی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد

بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط "ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲" تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • آیا طرح کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • درخواست رسیدگی به ایفای تعهدات ارزی تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • هفت روز تا پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود