Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم معتقد است که تیمش وضعیت خوبی در جدول دارد.

طرفداری- مراد مرادی، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم بیان کرد که در خصوص قرارداد با مگنو باتیستا به توافق خواهند رسید.

مرادی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره گلایه دوباره مگنو باتیستا از عدم مهیا شدن مقدمات سفرش به برزیل برای جراحی اظهار داشت:

باتیستا در تمرینات پارس جنوبی مصدوم شد و ما کارهای او را پیگیری می‌کنیم که مشکلش حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگنو نمی‌خواهد در ایران جراحی کند، وگرنه ما او را در یکی از بیمارستان‌ها بستری می‌کردیم.

وی با بیان اینکه هافبک برزیلی تیم فوتبال پارس جنوبی می‌خواهد کنار خانواده‌اش باشد و در برزیل جراحی کند، تصریح کرد:

به خاطر شیوع کرونا در جهان، پروازها لغو شده‌اند و این یکی از مشکلات ماست. بالاخره در این موضوع با باتیستا به تفاهم می‌رسیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان افاضلی در صورت ادامه لیگ برتر فوتبال می‌توانند در لیگ بمانند، به تسنیم گفت:

تیم ما تا پیش از کرونا در بهترین شرایط بود که تمرینات تعطیل شد. شنیدم که قرار است لیگ برتر ادامه یابد که در این شرایط باید حدود یک ماه برای آماده‌سازی تیم‌ها فرصت دهند. پارس جنوبی جایگاه خوبی در جدول دارد و ان‌شاءالله از این رتبه، بالاتر هم می‌آید.

مرادی درباره ادامه مسابقات خاطرنشان کرد:

اگر شرایط برگزاری بازی‌ها مهیا شود و تماشاگران هم بتوانند به ورزشگاه بیایند، مسابقات باید ادامه پیدا کند. وگرنه رقابت‌ها بدون تماشاگر لذتی ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است قرارداد بازیکنان پارس جنوبی به مانند تیم‌های اروپایی کاهش یابد، بیان کرد:

بازیکنان ما رقم قرارداد میلیاردی ندارند و مبلغ چندانی نگرفته‌اند که چنین کاری کنیم. با اعضای تیم صحبت می‌کنیم و راه حلی می‌یابیم که دو طرف راضی باشند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر

مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا را با توجه ویژه به محیط زیست پیرامونی و گسترش جنگل‌های حرا به محیط زیست استان بوشهر اهدا کرد. 

به گزارش شانا، محمد مسعودنیا، رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجتمع در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به کاشت درخت حرا در سواحل مناطق پیرامونی داشته و در این مسیر گام‌هاژ مهمی برداشته است.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام اقدام‌های لازم و برنامه‌ریزی برای توجه به مسائل محیط زیستی مناطق پیرامونی، بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا را به محیط زیست استان بوشهر اهدا کرد و این تعداد در سواحل شهرستان‌های مناطق پیرامونی کاشته شد.

رئیس اچ‌اس‌ئی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: عملیات پاکسازی سواحل مناطق پیرامونی نیز یکی از برنامه‌های مهم حوزه محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی است و پارسال بیش از ۷۰ عملیات پاکسازی سواحل با تلاش و اقدام‌های شاخص متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های سیزده‌گانه و با مشارکت پیمانکاران، جوامع محلی و سمن‌های فعال در منطقه ثبت شد.

مسعودنیا همچنین بیان کرد: پارسال بیش از ۶ هزار اصله نهال در گونه‌های مختلف بومی و سازگار با منطقه در طبیعت شهرستان‌های همجوار با همکاری پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی کاشته شد.

وی یادآدر شد: یکی از موارد مهم در حوزه توجه به هوای پاک، اختصاص بیش از ۱۵ هکتار از زمین‌های اطراف شهرستان کنگان (بی‌بی‌حبش) به پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی به‌منظور احداث فضای سبز و پارک کوهستانی است که این موضوع گامی بزرگ با هدف توجه به مسئولیت‌ اجتماعی مناطق پیرامونی است.

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام