Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:39:48 GMT

بهار واقعی تجلی جهاد و همدلی مردم است

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۶۴۵۶

بهار واقعی تجلی جهاد و همدلی مردم است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز چهارشنبه در جریان بازدید از روند خدمت رسانی نیروهای جهادی در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: این روزها شاهدیم که در هر کوی و برزن هر کس به گونه ای تشریک مساعی می‌کند و در عین حال دلهای همه مردم کشور هر لحظه به یاد ایثارگران کادر درمانی است.
وی بیان ‌کرد: کشورهای نظام سلطه علی رغم پیشرفته بودن بعلت فاصله مردم با حاکمان در مبارزه موفق نبودند اما با تدبیر رهبر و با به پای کار آمدن اقشار مختلف مردم از موفق ترین کشور ها در بحث مبارزه با کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: هم اکنون کار به جایی رسیده که حالا این ما هستیم که بر خلاف هفته های اول خانه به خانه به دنبال این ویروس هستیم و به یاری پروردگار تا این بیماری را شکست ندهیم از پای نخواهیم نشست. 

برچسب‌ها ویروس کرونا گروه های جهادی لرستان امام جمعه خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گروه های جهادی لرستان امام جمعه خرم آباد ویروس کرونا گروه های جهادی لرستان امام جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کتاب تجلی عمل صالح مبتنی بر سرمایه مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ظهر امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در کوشک کتاب واقع در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب و علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات و قائم مقام و سخنگوی این دوره از نمایشگاه کتاب حضور داشتند.

این مراسم پس از پخش سرود ملی و قطعات دیگری از جمله ای ایران و ایران سربلند و همراهی مخاطبان با آن آغاز شد.

یاسر احمدوند رییس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: تشکر می کنم از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، نمایندگان شورای اسلامی، مدیران و کارشناسان که در ابن رویداد حضور پیدا کردند.

وی افزود: سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تلاش کرده است به همت دست اندرکاران در همه سطوح پیشرفت داشته باشد.نمایشگاه نمونه ای از تجلی همگرایی و تجمع همه نگاه‌ها و سلایق مختلف زیر سقف نظام جمهوری اسلامی است.

احمدوند گفت: استقبال مردم در روز اول نشان دهنده اشتیاق و استقبال مردم از این نمایشگاه است.

وی افزود: مجموعاً ۲ هزار و ۷۰۰ ناشر در بخش مجازی و حضوری نمایشگاه هستند. همچنین آثار ۱۰۰ ناشر در خارجی در این دوره از نمایشگاه عرضه می شود.

احمدوند با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی متعددی در نقاط مختلف مصلی برگزار می شود که خانواده ها می توانند از آن بهره‌مند شوند گفت: نمایشگاه کتاب با وسعت ۱۵۰ هزار متر مربع برگزار شده است.

رییس نمایشگاه کتاب افزود: نمایشگاه کتاب تجلی عمل صالح مبتنی بر سرمایه مردم است. شعار بخوانیم و بسازیم در این دوره نشان دهنده دو رکن شناخت و عمل و خواندن و ساختن است؛ این شعار نشان می دهد که مسیر آینده کشور از خواندن می گذرد وامیدواریم این شعار موجب افزایش سطح دانش مردم شود.

وی گفت: به طور ویژه از همکاران مصلی تشکر می‌کنم که شرایط میزبانی از مردم را فراهم کردند همچنین بخش هایی از جمله شهرداری، شرکت پست، هلال احمر، سازمان اورژانس و مجموعه فراجا نیز برای برگزاری این رویداد تلاش کردند.

این گزارش تکمیل می شود...

کد خبر 6100713 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • نمایشگاه کتاب تجلی عمل صالح مبتنی بر سرمایه مردم است
  • میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • ارتباط کم اساتید کشاورزی با بخش واقعی/ جهاد کشاورزی کمکی به مهارت آموزی دانشجویان نمی‌کند
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم