Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:33:34 GMT

تمدید بسته ماندن مرز مهران تا پایان فروردین

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۷۲۷۵

تمدید بسته ماندن مرز مهران تا پایان فروردین

دبیر شورای اطلاع رسانی گمرک گفت: دولت عراق، در نشست اخیر خود تصمیم‌گیری در خصوص بازگشایی مرز مهران در روز ۲۳ فروردین را دردستور کار خودقرار داده بود که وزارت بهداشت این کشور به دلیل برخی از نگرانی‌ها، پیشنهاد تمدید یک هفته ای این تاریخ را برای مسدودی این مرز را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، سید روح الله لطیفی اظهار کرد: بر اساس این تصمیم، مرز مهران تا ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ بسته خواهد ماند تا مجددا در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ارتباط ویدئو کنفرانسی رییس‌جمهور با استاندار ایلام نیز بر تردد فعالان اقتصادی از مرز مهران، با رعایت موضوعات مرتبط با سلامت جامعه تاکید شده است و به وزارت خارجه هم دستور داده شد پیگیر بازگشایی این مرز شود.

لطیفی اظهار امیدواری کرد که تلاش‌ها برای بازگشایی مرز مهران تا قبل از ۳۰ فروردین نتیجه دهد و پیش از این تاریخ این مرز مهم بازگشایی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرز مهران گمرك کروناویروس مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری (۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانک و(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال که جایگزین علی خطیر شده است پس از این دیدار در خصوص تغییرات مدیریتی که در تیم استقلال رخ داد حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: در باشگاه تصمیم گرفته ایم که فعلاً مصاحبه‌ای انجام نشود و پس از پایان مسابقات به طور مفصل و کامل در خصوص این جریانات صحبت خواهیم کرد.

او در خصوص این پیروزی هم صرفاً به ابراز «خسته نباشید» به بازیکنان تیم اکتفا کرد.

کد خبر 6098815

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است