Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:10:11 GMT

کشف ۴۹ هزار و ۸۰۰ قلم اقلام بهداشتی غیرمجاز در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۷۴۲۵

کشف ۴۹ هزار و ۸۰۰ قلم اقلام بهداشتی غیرمجاز در کرمان

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۹ هزار و ۸۱۳ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد و گفت: این اقلام به سبب عدم دارا بودن مجوزهای گمرکی علاوه بر زیان های اقتصادی می توانند عامل انتشار هر نوع ویروس و بیماری نیز باشند.

سردار "عبدالرضا ناظری" با اشاره به تلاش مضاعف تمام مجموعه انتظامی استان به ویژه پلیس امنیت اقتصادی در این روزهای مقابله همه جانبه با شیوع ویروس کرونا، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کار اطلاعاتی از دپو و فروش اجناس قاچاق آرایشی و بهداشتی در یکی از نقاط شهر کرمان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی به همراه تیمی از کارکنان سازمان صمت و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به محل مورد نظر اعزام و از ۳ باب انبار مربوط به فردی، ۴۹ هزار و ۸۱۳ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی شامل انواع رنگ مو، شامپو، مسواک، سایه چشم و برخی اقلام بهداشتی دیگر که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود را کشف کردند.

ناظری با اشاره به اینکه این اقلام برابر نظر کارشناسان مربوطه ۸ میلیارد ریال برآورد قیمت و تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد، تصریح کرد: در شرایط کنونی که تمام بدنه جامعه درگیر شیوع ویروس کرونا بوده پلیس نیز بنا به وظایف ذاتی خود با جدیت در عرصه مبارزه با ورود کالای قاچاق، احتکار اقلام مورد نیاز مردم و دیگر جرایم اقتصادی تلاش می کند که خوشبختانه تاکنون نیز نتایج خوبی رقم خورده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی اقلام بهداشتی اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با خودرو‌های پلاک مخدوش و قاچاق، پیرو وصول گزارشی مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی تویوتا تک کابین قاچاق متعلق به شخصی با هویت معلوم در شهرستان ساری، تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان این پلیس پس از هماهنگی قضایی، خودروی مورد نظر را در هنگام تعمیر در یک تعمیرگاه خودرو‌های خارجی در سطح شهر ساری بود مشاهده و پس از بررسی مدارک، توقیف و به مقر انتقال دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با بیان اینکه مدارک خودروی توقیفی هیچگونه همخوانی با شماره موتور و بدنه خودروی مذکور را نداشت و قاچاق بوده است، گفت: کارشناسان ارزش خودروی مکشوفه قاچاق را بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمد پور مبارزه با جرائم اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت دار پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران عنوان کرد و افزود: در این راستا مالک این خودرو پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان