Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@23:17:55 GMT

احتمال بازنشستگی داوید سیلوا در پایان فصل

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۷۴۴۲

شاید داوید سیلوا در پایان فصل 2019/20 تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال بگیرد.

طرفداری- داوید سیلوا یکی از ستاره های دوران طلایی فوتبال اسپانیا و یکی از بهترین های تاریخ منچسترسیتی، قصد دارد پس از پایان قراردادش از جمع سیتیزن ها جدا شود. اما مقصد بعدی وی کدام تیم خواهد بود؟

به گزارش سم لی خبرنگار The Athletic، با تمدید خودکار قرارداد بازیکنان فوتبال تا پایان رقابت های فصل جاری توسط فیفا، داوید سیلوا به مدت چند ماه دیگر نیز عضو سیتی خواهد بود، اما تصمیم گرفته پس از آن به دوران فوتبالش خاتمه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع نزدیک به داوید سیلوا می گویند به تازگی و از ابتدای ماه مارس، یکی از گزینه های داوید سیلوا، بازنشستگی از دنیای فوتبال پس از منقضی شدن قراردادش با منچسترسیتی در پایان فصل می باشد.

پیش از این از اینتر میامی و ویسل کوبه به عنوان مقصدهای احتمالی سیلوا نام برده می شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داوید سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا و آرسنال آرزوی پایان ناکامی طولانی در قهرمانی لیگ برتر را دارند. توپچی‌ها در صدر جدول لیگ برتر با لیورپول و منچسترسیتی رقابت می‌کنند؛ جایی که آن‌ها تنها با 3 امتیاز پیش هستند.

در مواجهه با این رقابت نزدیک، تیم لندنی می‌داند که نباید هیچ شکستی را متحمل شود و در این بخش به عملکرد دروازه‌بانش تکیه کرده است. برای این کار آن‌ها مهره قابل اتکایی دارند، داوید رایا به طرز فوق العاده‌ای به اعتماد آرتتا پاسخ داده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

این بازیکن اسپانیایی 28 بازی در طول فصل جاری لیگ برتر انجام داده و در نیمی از آن‌ها موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این دروازه‌بان اعتماد آرتتا را در رقابت با آرون رمزدیل به دست آورد و در 34 بازی این فصل 21 گل دریافت کرده است. او تنها در 4 بازی غایب بوده که رمزدیل جانشین او شد.

رمزدیل 25 ساله با ورود داوید رایا به آرسنال، موقعیت اصلی خود را از دست داد. قبل از رقابت با این بازیکن اسپانیایی، رمزدیل دو فصل عالی را در ترکیب این تیم سپری کرد. با این حال، او همچنین در شش بازی این فصل دو کلین‌شیت داشته است. او در این تعداد بازی 5 گل دریافت کرده است.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • گل‌های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا (فیلم)
  • گل های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا / فیلم
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور