Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@02:35:17 GMT

اجرای خانگی ارکستر ملی ایران 

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۷۶۹۱

اجرای خانگی ارکستر ملی ایران 

خبرگزاری میزان- ارکستر ملی ایران، قطعه «سبکبال» اثر استاد حسین دهلوی را اجرا کرد.  تاریخ انتشار: 14:28 - 20 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۰۷۰ به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، در روز‌هایی که امکان حضور علاقه‌مندان به موسیقی در تالار‌ها فراهم نیست، قطعه سبکبال، با اجرای خانگی نوازندگان ارکستر ملی ایران و با قدردانی از حافظان سلامت کشور، به همت بنیاد رودکی تقدیم هنردوستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این قطعه شب گذشته برای نخستین بار در قالب ویژه برنامه نوروزخانه و پیش از کنسرت آن لاین سینا سرلک در شبکه تعاملی تیوا منتشر شد. بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از وزارت ارشاد اسلامی  اینجا کلیک کنید پیش از این نوازندگان ارکستر‌های بنیاد رودکی با اجرای قطعاتی در منزل خود و شعار «در خانه می‌مانیم تا زودتر روی صحنه برویم» مخاطبان را به ماندن در خانه دعوت کردند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا کنسرت آنلاین اخبار موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، بهنام خسروی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودروهای پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.

به گفته وی : برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

معاون امور صنایع صمت استان گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

گفتنی است، استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901618

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد