Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ دفتر تسنیم استان ایلام  در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه و کنار استان منعکس می‌کند. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ در بسته خبری پیش‌رو بخشی از اخبار گوشه و کنار استان  ایلام گردآوری و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امنیت و سلامت مردم ایلام  خط قرمزپلیساست

سردار نورعلی یاری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ایلام، شرایط ویژه ایام کرونایی در ایلام را موجب تلاش مضاعف و آماده‌باش بودن نیروهای تحت امر دانست و اظهار داشت: امنیت و سلامت مردم ایلام  خط قرمزپلیساست.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از زمان وقوع شیوع کرونا ویروس در استان ایلام، فرماندهی انتظامی استان با تمام توان و امکانات در مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اقدام کرده است.

وی استقرار در مبادی ورودی و خروجی، ممانعت از ورود مسافران، اقدام به پلمپ و برخورد با متخلفان از دستورات ستاد استانی کرونا همراه با حضور در ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن از دیگر اقدامات این فرماندهی است.

یاری در ادامه به نقش پلیس در برقراری امنیت اشاره کرد و گفت: در این ایام که شاهد شیوع کرونا هستیم وظیفه پلیس سخت‌تر است چراکه علاوه بر بار روانی شیوع کرونا شاهد آزادی زندانیان با جرائم مختلف  هستیم که این نیز اهمیت حضور و فعالیت مضاعف پلیس را می‌طلبد.

فرمانده انتظامی استان ایلام بابیان اینکهپلیستا پایان  طرح فاصله اجتماعی با خودروها و رانندگان متخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد، گفت: از ابتدای این طرح علاوه بر اعمال قانون 507 دستگاه خودرو، 52 دستگاه خودرو نیزتوقیفو شش هزار و 548 خودرو به شهرهای محل سکونت خودشان عودت داده شدند.

تورم موجب گرانی و تفاوت قیمت چشمگیر خرید در ایلام شده استآخرین اخبار کرونا در ایلام|516 هزار ایلامی در طرح غربال‌گری کرونا شرکت کرده‌اندگزارش| گلایه مردم ایلام از گرانی بازار در روزهای کرونایی / تفاوت فاحش در قیمت‌ها با سایر استان‌ها

شکست کرونا مستلزم تعامل صددرصدی تمام آحاد مردم است

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ایلام؛ معروف بسطامی ظهر امروز با حضور میدانی در معابر ورودی استان ایلام و نظارت بر طرح کنترل فاصله اجتماعی اظهار داشت: شکست کرونا مستلزم تعامل صددرصدی تمام آحاد مردم است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام گفت: طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی در ایلام به جد رصد و اجرایی می‌شود .

وی افزود: اولویت در طرح  فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است و سلامت مردم اولی بر تمام اقدامات در حال انجام است.

بسطامی مسدود شدن 112 راه فرعی به تفرجگاه‌ها، همچنین جمع‌آوری170چادر و 10 کانکس گردشگران از اقدامات انجام‌شده در راستای ایجاد این محدودیت است.

وی در ادامه از مردم خواست تا ریشه‌کن شدن کامل این ویروس و برگشتن به وضعیت عادی با جدیت مصوبات ستاد مقابله باکروناو طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

تذکر به یک هزار واحد صنفی متخلف در ایلام

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، علیرضا لطفی ظهر امروز به رسانه‌ها گفت: تاکنون یک هزار واحد صنفی که به مصوبات ستاد استانی کرونا بی‌توجه و آن را نادیده گرفته‌اند تذکر داده‌شده است.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: علاوه بر تذکر 70 واحد صنفی نیز پلمپ شده‌اند.

وی در ادامه افزود: نظارت بر قیمت‌ها و کنترل بازار روزانه با حضور گشت‌های مشترک به‌دقت رصد می‌شود و در این راستا هیچ اغماضی لحاظ نخواهد شد.

لطفی یادآور شد: بازگشایی صنوف مستلزم اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا بوده و سایر اصناف حق بازگشایی را نخواهند داشت.

وی گفت: در صورت نادیده گرفتن تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا متخلفین در هر صنف و جایگاهی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/861/ش

R7718/P/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خبرگزاری تسنیم سلامت مردم ستاد استانی استان ایلام مردم ایلام شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است

فرمانده فراجا با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران کل امور مجلس وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی اظهار کرد: در ابتدا خیرمقدم و خوش آمد می‌گویم به کسانی که در دورانی در سنگر دفاع مقدس همراهشان بودیم و امروز نیز در سنگری دیگر برای آبادانی کشور در کنار آنها هستیم.

وی با بیان اینکه شغل حساس و سختی بر عهده معاونان پارلمانی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی قرار دارد که بتوانند به نوعی تمشیت کنند که ثمرات آن برای سازمان‌ها و مردم باشد، افزود: دقت در انجام وظیفه با حساسیت و رعایت سر فصل‌ها سودی حاصل می‌کند که ثمرات آن امنیت روانی جامعه را فراهم و ماحصل آن برای مردم مفید است، امروز امنیت در همه کشورها دارای ابعاد مختلفی است که با توجه به شرایط زمانی و مکانی اولویت‌های آن تغییر می‌کند و این ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و جانی است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه یکی از کارویژه‌های هر نظام امنیت اجتماعی و امنیت است و این مبنای سنجش و کارآمدی هر نظامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: دشمن امروز به همین سبب به دنبال کارزار خیابانی است و از این طریق می‌خواهد اذهان را تسخیر و جامعه را ناامن جلوه دهد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که موضوع عفاف و حجاب را امنیتی و انتظامی جلوه دهند و جامعه را ناامن کنند، ادامه داد: بارها اعلام کرده‌ایم که این موضوع اجتماعی و فرهنگی است، اما هنگامی که سرریز می‌شود باید با اقدام انتظامی از آسیب بیشتر آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه امنیت محصول جمعی است و به هیچ عنوان نباید آن را کار ویژه یک دستگاه دانست، افزود: برآیند همه فعالیت‌ها در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نقش تأثیرگذار همه این‌ها می‌شود امنیت که باید آن را حفظ و ارتقا بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: در موضوع عفاف و حجاب همگان شاهد هستند که دشمن تا پشت در خانه‌های ما آمدند و به دنبال گرفتن چادر از بانوان است که امروز به عنوان پرچم کشورمان محسوب می‌شوند و در اینجا ما باید پای کار باشیم و این اجازه را به دشمن ندهیم، امروز فراجا ۴۰ مأموریت و وظیفه مشخص شده در قانون دارد که هرکدام از این مأموریت‌ها ۱۰ تا ۱۵ پیش نیاز دارد، یعنی باید این‌ها باشد تا بتوان آن ۴۰ مأموریت را به درستی انجام داد و یکی از آنها برخورد با بی‌حجابی است.

کد خبر 751137

دیگر خبرها

  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟