Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله فلاحتی، گیلانی ها را مردمی با ادب، با نزاکت و فهیم معرفی کرد و گفت: یکی از دلایل کاهش بیماری کرونا و کسب رتبه نخست در مهار این ویروس در استان، وجود مردم فهیم است و این امر نشان می‌دهد گیلانی‌ها مردمی هوشمند در رعایت مسائل بهداشتی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» امروز (چهارشنبه، ۲۰ فروردین) در جلسه شورای مدیران اداره کل بهزیستی گیلان با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد امام زمان(عج)، اظهار کرد: سازمان بهزیستی مددجویان نیازمند را در بخش‌های مختلف زیر پوشش قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان به توجه اولیای الهی به افراد نیازمند در جامعه اشاره کرد و افزود: رسیدگی به وضعیت افرادی که محرومیت هایی متوجه آنها شده، یک ارزش است.

 

وی با بیان اینکه خدمت به افراد نیازمند در عرصه های مختلف در پیشگاه خدا بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: امام(ره) فرمودند که یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی فروشم.

 

آیت‌الله فلاحتی، فعالیت و خدمت در مراکز بهزیستی را دارای سختی های ویژه دانست و بیان کرد: دعای مددجویان، کارکنان بهزیستی را حفظ کرده است.

 

امام جمعه رشت ادامه داد: هر صبح که می خواهید از خانه خارج شوید، توسل به امام زمان(عج) داشته باشید ضمن اینکه از خدای متعال بخواهید تمام رفتارها برای رضای او باشد.

 

وی با اشاره به اینکه توجه و رسیدگی به مددجویان نیازمند ظرفیت بسیار توسط متولیان مربوطه است، خاطرنشان کرد: داشتن سعه صدر در کمک به مددجویان اثرگذار است.

 

آیت‌الله فلاحتی، گیلانی ها را مردمی با ادب، با نزاکت و فهیم معرفی کرد و گفت: یکی از دلایل کاهش بیماری کرونا و کسب رتبه نخست در مهار این ویروس در استان، وجود مردم فهیم است و این امر نشان می‌دهد گیلانی‌ها مردمی هوشمند در رعایت مسائل بهداشتی هستند.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه این ایام بهترین زمان برای عملیاتی کردن نظام سلامت در میان مردم است، اظهار کرد: اکنون زمینه رعایت اصول بهداشتی فراهم است و بهترین زمان برای آموزش دستورالعمل‌های بهداشتی بین مردم محسوب می شود.

 

وی بر ارتقای آگاهی جامعه در راستای نظام سلامت تاکید کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اکنون بهترین زمان برای الگودهی اصول بهداشتی و درمانی به جامعه است.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله فلاحتی ویروس کرونا نماینده ولی فقیه در گیلان بهزیستی گیلان گیلانی ها آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی شامل همکاری‌های بین بخشی، مشارکت مردم، بخش خصوصی و ضرورت استمرار انجام پژوهش در زمینه بررسی اثرات میکروپلاستیک‌ها بر سلامتی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، جعفر جندقی اظهار کرد: هم‌زمان با اجرایی شدن پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیک» در سازمان حفاظت محیط زیست تدوین طرح پویش شهر بدون پلاستیک در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اتمام رسید و لازم است در راستای کاهش مواد پلاستیکی اطلاع رسانی عمومی انجام شود.

وی افزود: در پی مطالعات سلول‌های انسانی در محیط کشت و آبزی و ورود آن‌ها به چرخه مواد غذایی انتقال میکروپلاستیک‌ها در روده موجب اثرگذاری بر سیستم لنفاوی، گردش خون و در نهایت تجمع در بافت‌هایی مانند کبد، کلیه، مغز و دستگاه گوارش می‌شود که ممکن است برای بیماران زمینه‌ای پیامدهایی را داشته باشد.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: نگرانی‌های اصلی حول موضوع مواد پلاستیکی ناشی از مواد سمی و موارد شیمیایی به این منظور است که زباله‌های میکروپلاستیکی به علت ناقل پاتوژن‌ها و فلزات سنگین باعث ایجاد خطر برای زنان باردار و ایجاد تداخلاتی در هورمون‌ها، کاهش قدرت باروری، مشکلات رشد مغز و استخوان، سرطان و در توسعه رشد و مجرای تناسلی جنین شود.

جندقی ادامه داد: میکروپلاستیک‌ها می‌تواند انواع اختلالاتی همچون بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت نوع دو و آنزیم‌های کبدی شوند که همگی انواعی از مشکلاتی هستند که در نتیجه قرارگیری در معرض مقدار بسیار کمی از این ماده می‌توانند به وجود آیند.

وی اظهار داشت: تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی شامل همکاری‌های بین بخشی، مشارکت مردم، بخش خصوصی و ضرورت استمرار انجام پژوهش در زمینه بررسی اثرات میکروپلاستیک‌ها بر سلامتی است.

کد خبر 751161

دیگر خبرها

  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ۱۰ فایده پیاده روی در سلامت بدن | بهترین زمان پیاده روی چه زمانی است؟
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی