Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@13:30:13 GMT

نتایج برگزیدگان جشنواره ملی «آوای وسکه» اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۷۷۶۱

نتایج برگزیدگان جشنواره ملی «آوای وسکه» اعلام شد

دبیر نخستین جشنواره ملی آوای وسکه از ارسال یک‌هزار و ۱۵۱ اثر به این جشنواره ملی خبر داد و گفت: طبق رای هیات داوران، ۱۴ نفر به عنوان برگزیده جشنواره و سه نفر به عنوان استعدادیابی انتخاب شدند.

«میترا تقی‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از پایان داوری نخستین جشنواره ملی «آوای وسکه» خبر داد و اظهار کرد: با اعلام فراخوان، تعداد یک‌هزار و ۱۵۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی توسط هیات داوران، ۱۴ نفر به عنوان برگزیدگان جشنواره و سه نفر به‌عنوان استعداد نو انتخاب و معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر نخستین جشنواره ملی آوای وسکه افزود: این جشنواره در سطح کشوری برگزار شد و داوری آثار دریافتی توسط داوران مطرح کشوری مهدی ایوبی، علی‌اکبر یاغی‌تبار، حسن علیشیری، محمدرضا خردمند، حسن اسماعیل‌پور، نوید امینی، شبنم حکیم‌هاشمی، علیرضا ایرانمهر، امیرحسین کریمی، حمید عبدلی، مجتبی کبیری و رادوین امیری انجام شد.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره در پنج بخش استعدادیابی، دکلمه، دلنوشته، شعر و ترانه‌سرایی و خوانندگی برگزار شد اضافه کرد: جشنواره‌های ملی متعددی را برنامه‌ریزی کردیم که به‌زودی فراخوان آنها منتشر خواهد شد.

 

اسامی برگزیده شدگان به شرح ذیل است:

دكلمه: مريم رضايی‌مهر، فاطمه لنده و محسن خراسانی

استعداديابی: محمدجواد عاشوری، ناهيد ميرحسنی و پدرام شعبانی

ترانه‌سرايی: رضا صفری و سجاد منتظری

شعر: محمد بزرگی، فاطمه طاجانی و مجتبی شنيده

خوانندگی: مجتبی حاتمی‌نيا، نويد أديب‌زاده و صدرا شريف

دلنوشته: حديثه فرهادكيائی، فريناز مختاری و سارا ناصری

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره آنلاین نفر به عنوان جشنواره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیئت داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنزپهلو در فومن تجلیل شدند
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن تجلیل شدند
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان