Web Analytics Made Easy - Statcounter

یلوه به توضیح قراردهای سرخپوشان پرداخت.

طرفداری- معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس پست جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش طرفداری، مدتی است که در فضای موضوعات مختلفی در خصوص قراردادهای باشگاه پرسپولیس منتشر می شود که از دید رضا یلوه، معاون اقتصادی سرخپوشان آنها کذب هستند. یلوه با انتشار پستی در اینستاگرامش به این موضوع ورود کرده و قراردادهای سرخپوشان را به صورت شفاف بیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینوشت:

در خصوص مطلبی که به اشتباه در فضای مجازی راجع به یکی از قراردادهای باشگاه منعکس شده بود، ذکر چند نکته را برای تنویر افکار عمومی و هواداران پرسپولیس واجب می‌دانم:
1. قرارداد فوق الذکر مربوط به تی وی شاپینگ‌ بوده است. یعنی قرارداد فروش اقلام هواداری از طریق تلویزیون
2. قرارداد ذکر شده قرارداد اصلی کارگزاری نیست و در قرارداد اصلی کارگزاری، تقسیم سهم بصورت برد-برد صورت گرفته است
3. موضوعیت این قرارداد جهت فروش برخی اقلام با لوگوی پرسپولیس با یکی از بزرگترین شرکتهای تبلیغاتی طرف قرارداد صدا و سیما امضا شده و کلیه هزینه‌های تهیه مواد خام، تولید، ارسال برای مشتری و تبلیغات صدا و سیما توسط شرکت مذکور صورت میگیرد و باشگاه بابت درج لوگو روی محصولات، بسته به مقدار فروش، درصدی را دریافت می‌نماید.
4. شایان ذکر است قبل از این قرارداد انواع و اقسام محصولات بصورت غیرقانونی در سطح کشور و فضای رسانه‌ای به فروش می‌رسید، بدون اینکه باشگاه از این موضوعات سهمی دریافت کند ولی برای اولین بار ساز و کار کپی رایت در این قرارداد لحاظ شد و باشگاه بدون هزینه سهمی از فروش گرفته است
5. مطمئن باشید تمام هدف ما رسیدن به جایی است که حق کپی رایت در کلیه حوزه‌ها به باشگاه برسد و بتوانیم از درج لوگو بر روی محصولات مختلف ذینفع باشیم
6. زیر سوال بردن هر قرارداد و زدن زیر میز هر توافقی آسان است اما پیش از آن باید حقایق وجزییات آن را بدانیم. شما هم مطمئن باشید مجموعه مدیریت و ارکان اقتصادی باشگاه از ریالی از حق و حقوق پرسپولیس نخواهد گذشت و بخاطر آن با احدی معامله نخواهد کرد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در مرحله یک هشتم جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک مصاف خواهد داد.

در این بازی سرخپوشان علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی را در اختیار نخواهند داشت. هافبک تکنیکی پرسپوليس پیش از اعزام این تیم به اراک، به دلیل سرماخوردگی از سفر بازماند.

سعید صادقی به دلیل ابتلا به ویروس شدید سرماخوردگی و تب و لرز، از اردوی سرخپوشان خارج شد تا سومین غایب تیمش در این بازی حساس لقب گیرد.

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه