Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@23:04:29 GMT

تقدیرازحرکت جهادی ایرانخودرو

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۰۱۳

رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه خبر از آمادگی این مرکز برای کمک به صنعت خودروی کشور در سال جهش تولید داد.بهادری خاطرنشان کرد: حرکت جهادی ایران خودرو در زمینه رونق تولید، توسعه محصولات جدید و تولید اقلام بهداشتی برای کمک به کادر درمانی در مقابله با شیوع ويروس کرونا قابل تقدیر است. ناطقان:  علی بهادری رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تحقق شعار جهش تولید در سال۹۹ در گرو تلاش و همدلی و رفع موانع تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مرکز با بهره‌گیری از نیروهای نخبه و توان‌مند خود  مي‌تواند صنعت خودرو را در ارایه راهکار برای تحقق جهش تولید کمک کند. 
بهادری خاطرنشان کرد: حرکت جهادی ایران خودرو در زمینه رونق تولید، توسعه محصولات جدید و تولید اقلام بهداشتی برای کمک به کادر درمانی در مقابله با شیوع ويروس کرونا قابل تقدیر است.
وی افزود: مرکز وکلای قوه قضائیه آمادگی ارایه خدمات حقوقی به پرسنل گروه صنعتی ایران خودرو را دارد.
فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این دیدار از همکاری کارشناسان رسمی دادگستری در تجدید ارزیابی دارایی‌های این خودروساز قدردانی کرد.
وی بر توسعه همکاری بین گروه صنعتی ایران خودرو و مرکز وکلای قوه قضائیه تاکیدکرد و اظهار کرد: از پیشنهاد این مرکز برای ارایه خدمات حقوقی به پرسنل استقبال می کنیم.
مقیمی در زمینه راهبرد گروه صنعتی ایران خودرو در سال جهش تولید تصریح کرد: جهش در تامین، همت در تولید و شتاب در تحویل سه راهبرد این خودروساز برای تحقق شعار سال جهش تولید است.
برچسب ها: ایرانخودرو ، ناطقان ، اقلام بهداشتی ، جهاد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایرانخودرو ناطقان اقلام بهداشتی جهاد گروه صنعتی ایران خودرو قوه قضائیه جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز، گفت: در سال ۱۴۰۲ به ۳۰ روستای محروم در استان البرز آبرسانی شده است. - اخبار استانها -

سرهنگ فلاحتکار امروزدر جلسه مطبوعاتی که به بهانه سالروز تشکیل این سازمان برگزار شده بود، اظهار داشت: گروه‌های جهادی در محلات با استفاده از توان مردم، مسئولان و خیران نسبت به رفع مشکلات آبرسانی در 30  روستا در سال گذشته همت گماشته و این روستاها را از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار کردند.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها قرار بود 30 ماهه تحویل داده شود که با کمک مدیرکل آبفا استان و گروه‌های جهادی بسیج این پروژه‌ها در عرض 9 ماه تحویل داده شد و از تنش‌های آبی استان جلوگیری شد، عنوان کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر 50 میلیارد ریال بوده است.

اجرای 337 پروژه عمرانی بسیج در استان البرز برای کاهش محرومیت 6پروژه ملی عمرانی توسط بسیج سازندگی در استان البرز اجرا می‌شودرئیس بسیج سازندگی استان البرز با بیان اینکه در اتفاقات اخیر استان از جمله سیل جاده چالوس و غیره حضور گروه جهادی  علاوه بر کمک به سیل‌زدگان سبب آرامش خاطر مردم و آسیب‌دیدگان ناشی از این اتفاقات می‌شود و اولین حرکت آنها ایجاد آرامش روانی و به بعد کمک‌های دیگر بوده‌، گفت: در بسیاری از اتفاقات کشور از جمله خوزستان، سیل اخیر سیستان و بلوچستان جهادگران ما حضور یافته و با توان بالا به ارائه خدمت‌رسانی پرداختند و با حس انسان‌دوستی که در گروهای جهادی وجود دارد برای حفظ نظام و ارزش‌های  نظام و مردم همواره در صحنه هستند.

فلاحتکار با تو جه به اینکه 234 هزار مترمربع نیز در روستاهای استان آسفالت‌ریزی انجام شده، بیان کرد: در بحث طرح شهید عجمیان بازسازی تعداد 361 مدرسه رنگ‌آمیزی و بازسازی شد، تصریح کرد: در این طرح 25 مدرسه در عرض 2 ماه در استان توسط گروه‌های جهادی رنگ‌آمیزی و بازسازی  شد.

وی گفت: 725 سری جهیزیه تقدیم نوعروسان و جوانان شد و 252 عروسی نیز برای زوج های جوان برگزار شد.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز با بیان اینکه 170 هزار بسته معیشتی در بین محرومان استان نیز توزیع شده است، بیان کرد: با شناسایی خانه محرومان و نیازهای مختلف آنان فعالیت‌های خوبی انجام شده و تلاش شد نیازهای آنان در حوزه‌های مختلف برطرف شود.

فلاحتکار با بیان اینکه  11 پروژه بهسازی و راه‌سازی روستای در سطح استان توسط بسیجان سازندگی استان انجام شد، گفت: اعزام‌ 253 تیم‌ پزشکی در مناطق محروم ایجاد و جهادگران ‌ما به این مناطق اعزام شدند و پزشکان‌ متعهد بسیاری در این طرح‌ها در کنار جهادگران برای ارائه‌ خدمات قرار گرفتند.

وی بیان کرد: کاشت 68 هزار نهال، تعمیر احداث و بازسازی 6 پروژه گلزار شهدا، راه‌اندازی 435 صندوق قرص‌الحسنه در پایگاه‌های بسیج، راه‌اندازی 32 کارگاه اشتغال در سطح استان و غیره از جمله فعالیت‌ها در این زمینه بوده است.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز با تو جه به آزادسازی 105 زندانی در سال گذشته، عنوان کرد: سال گذشته 14 منزل برای محرومین ساخته شد.

فلاحتکار با بیان این که 301 منزل در استان البرز ترمیم و بازسازی شد، عنوان کرد: دولت قول داده 4 میلیون خانه در این زمینه ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز
  • استقبال مردم بلاروس از محصولات گروه سایپا
  • ایران موفق به تولید زیردریایی هدایت پذیر از راه دور شد
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • استارت سرد خودروسازی
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • ساخت نخستین ابرترانسفورماتور ۵۰۰ مگاولت آمپر کشور در زنجان
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳