Web Analytics Made Easy - Statcounter

کی روش و ترابیان با هم آشتی کردند.

طرفداری- کارلوس کی‌روش در تماس تلفنی به ترابیان اعلام کرد دلم برای ایران تنگ شده. آنجا مثل خانه‌ام است، چون ۸ سال در ایران زندگی کرده‌ام.

به گزارش خبرورزشی، کارلوس کی‌روش سرمربی پیشین تیم ملی ایران به مشکلات خود با عباس ترابیان سرپرست اسبق تیم ملی پایان داد. این دو که رابطه نزدیکی داشتند، خیلی زود کارشان به قهر و دعوا کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابیان نقش بسزایی در حضور کی‌روش در تیم ملی داشت و در همان ابتدای کار هم سرپرست تیم شد، اما در یکی از سفر‌ها آن‌ها به مشکل خوردند و بعد کارد و پنیر شدند. این دو تا مدت‌ها با هم ارتباطی نداشتند ولی اخیراً کی‌روش با یک تماس تلفنی، به مشکلات خود با ترابیان پایان داد. رئیس سابق کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال هم با تأیید این خبر می‌گوید:

دوست ندارم درباره اش صحبت کنم. چیزی بود بین خودمان. مشکلات‌مان به طور کامل حل شد.

در این تماس تلفنی کی‌روش به ترابیان گفت عده‌ای پشت سرش چیز‌هایی گفته بودند که عامل بروز اختلافات شد. در نهایت هم دو طرف از این گفتند که کینه‌ای از هم ندارند و حتی دلشان برای هم تنگ شده است! کی‌روش در این تماس تلفنی حتی گفت:

دلم تنگ شده و دوست دارم به ایران سر بزنم. آنجا مثل خانه‌ام است، چون ۸ سال در ایران زندگی کرده‌ام.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تماس تلفنی تنگ شده کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی

پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب آقای پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

 پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه  تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشور‌های منطقه  برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه‌های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

 امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و تحویل‌شان را اعلام کرده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • ضربه راهبردی ایران به اسرائیل از نگاه عباس عبدی
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)
  • روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم)