Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:45:27 GMT

واحدهای صنفی پلمب‌شده در شاهین‌دژ به ۱۵۰ باب رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۳۳۷

واحدهای صنفی پلمب‌شده در شاهین‌دژ به ۱۵۰ باب رسید

امان‌الله نقدی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای این شهرستان فعالیت تمامی واحدهای صنفی جز مواردی که مایحتاج خوراکی مردم را تامین می‌کنند، تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و هرگونه فعالیت ضمن پلمب آن واحد جریمه تعزیرات حکومتی نیز درپی دارد.

وی با بیان اینکه به این واحدها سه تا چهار بار قبل از پلمب تذکر داده شده بود، ادامه داد: در همین ارتباط بازرسان این اداره تاکنون ۵۰۰ اخطاریه پلمب در این شهرستان به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا صادر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کرکره نیمه باز مغازه‌ها نیز ممنوع اعلام شده است، اظهار داشت: از شهروندان انتظار داریم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا همکاری کنند.

نقدی گفت: روز گذشته، سه شنبه نیز سه باب قلیان‌سرا در بخش کشاورز شاهین‌دژ پلمب شده که در بازرسی از آنها در هر کدام بیش از ۱۰ نفر مشغول استعمال قلیان بودند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین‌دژ ضمن قدردانی از همکاری و تعامل خوب مالکان مغازه‌های سطح شهرستان بیان کرد: تاکنون صاحبان مغازه‌های مجتمع‌های تجاری این شهرستان در یک اقدام خداپسندانه تعدادی  از مستاجران خود را از پرداخت اجاره‌بهای ۲ ماه مغازه‌های خود معاف کرده‌اند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت غذاخوری، رستوران، قلیان‌سرا و هر واحد صنفی دیگر که از قبل فعالیت آنها محدود شده، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ گزارش دهند.

فعالیت واحدهای صنفی شاهین‌دژ در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان از ۵۰ روز قبل تعطیل اعلام شده‌ است.

شاهین‌دژ نسبت به تعداد جمعیت یکی از شهرهای صدرنشین آلوده به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت شاهین دژ پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت شاهین دژ ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت شاهین دژ شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی