Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت الله غلامی با اشاره به مراکز نگهداری بیماران بهبود یافته کرونا تصریح کرد: خوشبختانه بیش از هزار تخت تجهیز و مشکلات آنها برطرف شد.

وی درباره تصمیمات ستاد ملی و استانی که عمدتا مبتنی بر سه اصل سلامت، امنیت و اقتصاد مردم است، اظهار کرد: تاکید بر خانه ماندن جزو اصول اولیه فاصله گذاری هوشمند است که امیدواریم مردم به آن توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با کرونا در اصفهان گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تا پایان فروردین ماه همچنان تعطیل هستند و برای ادامه کار بعد از فروردین تصمیم گیری خواهد شد، همچنین اماکن فرهنگی، ورزشی، مذهبی و تفریحی تا پایان فروردین تعطیل هستند.

غلامی افزود: مصوب شد کارخانه‌جات و کارگاه‌های بزرگی که تولید کالا و خدمات انجام می‌دهند، فعالیت خود را آغاز کنند.

وی اضافه کرد: صنوف با ریسک بالا هیچگونه فعالیتی را آغاز نمی‌کنند و ممنوعیت و محدودیت دارند، اما برای مشاغل با ریسک پایین براساس فهرستی که در اختیار اتاق اصناف قرار دادیم، فعالیت خود را از ۲۳ فروردین آغاز خواهند کرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا در اصفهان اظهار کرد: ادارات با حداکثر دو سوم ظرفیت و با نظر مدیران می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

وی با اشاره به تاثیرات بهداشت فردی در مصرف بالای آب شرب در زمان مقابله با کرونا گفت: در این مدت مصرف آب بیش از ۱۸ درصد از مصرف معمولی فراتر رفته است، از این رو شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای موظف شدند تا در راستای تامین آب برای روزهای آتی تدابیر لازم را بیاندیشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اصفهان جریمه ستاد مقابله با کرونا کرونا در اصفهان ممنوعیت تردد بین شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، علیرضا کبیری، معاون اداره کل انتقال خون قم گفت: در فروردین‌ماه امسال چهار هزار و ۵۳۹ نفر برای اهدای خون به مراکز مربوطه مراجعه کردند که این عدد در سال گذشته چهار هزار و ۱۰۸ نفر بود.

وی اضافه کرد: از تعداد افراد مراجعه‌کننده در فروردین‌ماه امسال، سه هزار و ۸۳۷ نفر معادل ۸۴.۵ درصد موفق به اهدای خون شدند.

معاون اداره کل انتقال خون قم ادامه داد: سال گذشته سه هزار و ۳۹۲ نفر معادل ۸۲.۶ موفق به اهدای خون شده بودند.

به گفته کبیری، فروردین‌ماه امسال ۲ هزار و ۵۴۱ نفر معادل ۶۶.۲ درصد و فروردین‌ماه پارسال ۲ هزار و ۵۰ نفر معادل ۶۰.۴ از اهداکنندگان خون، اهداکننده مستمر خون بودند که ۶.۲ رشد نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در سالجاری ۱۱۸ نفر از اهداکنندگان معادل سه درصد و پارسال ۹۵ نفر معادل ۲.۸ درصد خانم بودند که افزایش ۰.۲ درصدی داشته‌است.

معاون اداره کل انتقال خون قم گفت: امسال چهار هزار و ۶۶۳ و پارسال چهار هزار و ۶۰۲ واحد خونی به بیمارستان‌ها ارسال شده که رشد ۱.۳ درصدی داشته‌است.

معاون اداره کل انتقال خون قم با اشاره به افزایش ۳۸.۵ درصدی ارسال خون به شبکه خون‌رسانی کشور، بیان کرد: در فروردین‌ماه امسال، یک‌هزار و ۲۲۰ و پارسال ۷۵۰ واحد خونی از استان قم به شبکه خون‌رسانی کشور ارسال شد.

سال گذشته میزان اهدای خون در استان قم در مقایسه با مدت سال ۱۴۰۱، چهار درصد رشد داشته است؛ سال گذشته ۴۱ هزار و ۵۹۷ نفر موفق به اهدای خون شدند که نسبت به سال ۱۴۰۱، رشد چهار درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • چای از فهرست کالاهای مشمول افزایش مالیات یک درصدی حذف شود
  • چای از لیست کالاهای مشمول مالیات یک درصدی حذف شد