Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@07:24:57 GMT

سایت ثبت نام وام یک میلیونی یارانه بگیران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۶۷۲

سایت ثبت نام وام یک میلیونی یارانه بگیران مشخص شد

خبرگزاری تسنیم: متقاضیان وام یک تا دو میلیون تومانی می‌توانند بدون مراجعه به بانک‌ها در سایت هدفمندی یارانه (refahi.ir) درخواست خود را ثبت کنند.

محمد باقر نوبخت صبح امروز گفته بود: متقاضیان وام یک میلیونی میتواند بدون آنکه مراجعه‌ای به بانک داشته باشند از طریق وب سایت درخواست خود را ارائه کنند. ضمن آنکه یارانه افراد به عنوان ضمانت تسهیلات از سوی بانک‌ها پذیرفته میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنطور که آقای روحانی امروز اعلام کرد وام یک میلیونی همزمان با یارانه اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

گفتنی است، پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه بگیر خبری بود که طی روز‌های اخیر از سوی رئیس جمهور اعلام شد و رئیس کل بانک مرکزی نیز بعد از آن در تشریح جزئیات این وام اعلام کرد: وام یک میلیون تومانی اعتبار خرید به ۲۳ میلیون خانوار یارانه‌بگیر با نرخ ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه با تنفس ۴ ماهه به‌تصویب ستاد اقتصادی دولت رسید که در اسرع وقت اجرایی خواهد شد.

البته بعد از آنکه رئیس کل بانک مرکزی از سود ۱۲ درصدی برای این اعتبار خبر داد واکنش‌های متعددی را به همراه داشت؛ یکی از نمایندگان مجلس در همین خصوص گفت: اگر وام یک میلیونی را به بچه رئیس کل بانک مرکزی بدهند، قهر می‌کند!

گذشته از حاشیه‌های این طرح، برخی از مردم این سوال را داشتند که اقساط این وام چطور کسر می‌شود؟ همانطور که رئیس جمهور تأکید کرده اقساط این وام بناست از مبلغ یارانه‌های نقدی که ماهانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود، کسر شود.

۴ ماه بعد از واریز وام یک میلیونی به حساب سرپرستان خانوار، کسر اقساط از حساب یارانه‌ها آغاز خواهد شد و احتمالاً مبلغ هر قسط نیز حدود ۴۶ هزار تومان باشد.

هم اکنون ۲۳ هزار میلیارد تومان برای پرداخت وام به ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر در نظر گرفته شده است؛ البته دیروز آقای روحانی اعتبار این طرح را ۲۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرده بود که با این حساب احتمال می‌رود تعداد خانوار‌های هدف افزایش یابند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سایت ثبت نام وام یک میلیونی یارانه بگیران سرپرستان خانوار وام یک میلیونی وام یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد

با اعلام مدیرعامل بانک شهر، مدیران این بانک می توانند مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را انتخاب کنند.

به گزارش مشرق، مهدی احمدی مدیرعامل عامل بانک شهر پس از عقد قرارداد امروز کنسرسیوم بانکی برای تحویل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ۳ عضو هیأت مدیره و مدیرعامل را طبق توافق صورت گرفته ما اعلام می‌کنیم.

او افزود: تا پایان فصل که پنج هفته باقی مانده است درویش را تغییر نمی‌دهیم.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد