Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:00:21 GMT

اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در کرمانشاه از ۲۳ فروردین

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۸۹۸

اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در کرمانشاه از ۲۳ فروردین

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیشتر مردم در حال حاضر فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند و پس از تعطیلات بدون آنکه ضرورت داشته باشد از خانه‌های خود بیرون می آیند.

فرماندار کرمانشاه افزود: ویروس کرونا همان ویروسی است که از قبل وجود داشته و تغییری نکرده است اما رفتارهای مردم تغییر کرده است لذا به طور حتم بیشتر در خطر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول بیان داشت: ۴۰ درصد مردم رعایت نمی‌کنند و با وجود تذکرات زیاد از خانه بیرون می آیند.

رنجبر ادامه داد: باید فرهنگ سازی های لازم انجام شود، زیرا افرادی هستند که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و سبب بیماری برای خود و دیگران می‌شود.

وی گفت: در روزهای اول نزدیک به ۸۰ درصد مردم رعایت می‌کردند و با مسئولین همکاری لازم را داشتند و در حال حاضر هم همان انتظار را از مردم داریم.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: از بیست و سوم فروردین ماه، طرح فاصله گذاری هوشمند اجرا شود به این صورت که برخی از کسب و کارهایی که خطر آفرینی کمتری دارند، کار خود را آغاز می‌کنند و با رعایت اصول ایمنی فعالیت خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: اصناف با شغل‌هایی که پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و جز موارد ضروری نیستند باید برخورد کند و تا کنون هم چندین مکان پلمب شده است.

وی در ادامه گفت: مسئولان در این موضوع کوتاهی نمی‌کنند و نگران جان مردم هستند اما مردم نیز باید با مسئولین همراه و همگام باشند.

کد خبر 4895850

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری کرمانشاه طرح فاصله گذاری هوشمند کرمانشاه ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد فاصله گذاری اجتماعی گرگان ایلام بیرجند بارش باران طرح غربالگری ماسک طبی روز طبیعت نیمه شعبان رعایت نمی کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری ۳۴۶ کارگاه در طرح طبقه‌بندی مشاغل در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مختار احمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل با هدف اجرای عدالت برای کارگاه‌های بالای ۵۰ نفر  اجرا شده است.
وی اظهار داشت: بر اساس این طرح افرادی که سابقه کار یا میزان تحصیلات بالاتری دارند حقوق و مزایای بیشتری دریافت خواهند کرد.
در حال حاضر ۸۵ درصد از کارگاههای بالای ۵۰ نفر معادل ۳۴۶ کارگاه در طرح طبقه‌بندی مشاغل قرار گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • قرارگیری ۳۴۶ کارگاه در طرح طبقه‌بندی مشاغل در کرمانشاه
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است