Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی مراسم رسانه‌ای شب نیمه شعبان درحرم مطهر رضوی را تشریح کرد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدسبه نقل از آستان نیوز، مهدی رضوی‌کیا اظهار داشت: مراسم جشن نیمه شعبان هر ساله در حرم مطهر رضوی به صورت گسترده و با حضور زائران برگزار می‎شد، اما امسال که به علت شیوع ویروس کرونا حضور زائران در حرم مطهر رضوی امکان‌پذیر نیست، همه برنامه‎های این ایام به صورت رسانه‎ای انجام می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‎های زیادی برای این ایام تدارک دیده شده است، عنوان کرد: از هفته گذشته تیم‌های محتوای رسانه‎ای آستان قدس کلیپ‎های سخنرانی و مصاحبه‌های مکتوب با محوریت مهدویت و همچنین کلیپ‌هایی از حرم مطهر رضوی تولید کرده که تاکنون در شبکه‎های اجتماعی، خبرگزاری‌ها و صدا و سیما نشر داده شده است.

سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی افزود: تا روز نیمه شعبان سه نماهنگ ویژه نیز با نوای آقایان صابر خراسانی، متقین‌زاده و اطاعتی تولید و در شبکه‎های اجتماعی و هماهنگی با صدا و سیما نشر داده ‌می‎شود.

آستان قدس رضوی نان صلواتی در حاشیه شهر مشهد توزیع می‌کندوزیدن نسیم مهر رضوی در بیمارستان های استان لرستان؛ تقدیر آستان قدس رضوی از مدافعان سلامت+تصاویرعیدی آستان قدس رضوی به محرومان / 50 هزار بسته‌‌ معیشتی بین نیازمندان‌ خراسان رضوی توزیع شد

وی از برگزاری پویش بین المللی «مرا دریاب» به هشت زبان فارسی، ترکی، اردو، اسپانیایی، فرانسه، انگلیسی، آذری و عربی با همکاری آستان قدس رضوی، مسجد مقدس جمکران، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و صدا و سیما خبر داد و با اشاره به اینکه این پویش از ابتدای همین هفته آغاز شده است، عنوان کرد: این پویش راس ساعت 21 شب نیمه شعبان و در قالب نجوا و استغاثه مردم با امام زمان(عج) خواهد بود و از حرم مطهر رضوی و مسجد مقدس جمکران توسط شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.

رضوی‌کیا درباره برنامه‎های رسانه‎ای شب میلاد صاحب الزمان(عج) عنوان کرد: برنامه اذانگاهی «نورالهدی» از ساعت 18:30 تا 20 از سیمای خراسان رضوی بر روی آنتن می‌رود، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضایی تهرانی، گروه همخوانی ولیعصر و مرتضی ارومی در این مراسم که از شبکه خراسان رضوی پخش می‎شود به سخنرانی، سرودخوانی و مدیحه سرایی می‌پردازند.

سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تصریح کرد: بخش دوم برنامه رسانه‎ای حرم در شب نیمه شعبان از شبکه قرآن و معارف سیما از ساعت 20:20 تا 21:30 پخش می‌شود که این برنامه با سخنرانی آیت الله سیداحمد علم الهدی و مدیحه سرایی آقایان ابراهیم قانع، سیدحجت بحرالعلوم و هادی الهی همراه خواهد بود.

رضوی کیا گفت: مراسم احیاء در شب نیمه شعبان نیز طبق سنوات گذشته در حرم مطهر برگزار خواهد شد و مخاطبان عزیز می‎توانند این برنامه را از ساعت 30 دقیقه بامداد از طریق شبکه دوسیما با مدیحه سرایی سید رضا نریمانی دنبال کنند.

وی با بیان اینکه شبکه افق با دعای هفتم صحیفه سجادیه و زیارت آل یاسین از ساعت 19:45 تا 20:15 میزبان مخاطبان خود از حرم مطهر امام رضا(ع) خواهد بود، تصریح کرد: دعای فرج از جمله ادعیه‌هایی است که در این شب به صورت همزمان ساعت 21 از شبکه‌های مختلف سیما بطور مستقیم از حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) پخش خواهد شد.

سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ابراز کرد: همچنین خبرگزاری‌های فارس، تسنیم، باشگاه خبرنگاران جوان و آخرین خبر در شب نیمه شعبان بر روی سایت خود با حرم مطهر رضوی ارتباط زنده خواهند داشت و زیارت امین الله، صلوات خاصه، مولودی خوانی و ... در قالب این برنامه برای مخاطبان این رسانه‌ها پخش خواهد شد.

رضوی کیا گفت: شبکه المنار لبنان نیز به طور زنده و مستقیم از حرم مطهر رضوی دعای هفتم صحیفه سجادیه را رأس ساعت 22 برای مخاطبان خود پخش خواهد کرد.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوی شب نیمه شعبان خراسان رضوی حرم مطهر پخش خواهد خواهد شد رضوی کیا رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، همزمان با ۲۵ شوال زائران و دلدادگان اهل‌بیت (ع) در اندوه شهادت رئیس مکتب شیعه به سوگ نشستند و شیفتگاه اهل بیت (ع) به حرم مطهر آمده‌اند تا به پیشگاه مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) تسلیت عرض کنند و خود را در غم شهادت جد بزرگوارشان شریک گردانند.
در مراسم سوگواری که با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در شبستان امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، اکبر افخمی، پیرامون فضایل و مناقب امام جعفر صادق (ع) سخنرانی می‌کند و سیدمحسن رسولی حاج مهدی سلحشور نیز در رثای شهادت این امام همام، به مرثیه سرایی می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • شست و شوی رواق دارالذکر حرم مطهر رضوی | ویدئو
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی