Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام بیگی از اجرای طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) به مناسبت نیمه شعبان در کانون‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام اباذر بیگی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت امام زمان (عج) گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان آذربایجان‌غربی با مشارکت ستاد کشوری کانونها، کانون و موسسه حضرت خدیجه (س) قم و 10 کانون استان در نظر دارد به مناسبت نیمه شعبان10 گوسفند نذری خریداری و قربانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی، افزود: از سوی این موسسه برای خرید هر راس گوسفند مبلغ ۱ میلیون تومان پرداخت شده و مبالغی نیز توسط خود کانون ها پرداخت می‌شود تا در ثواب قربانی مشارکت داشته باشند.

 

 

این مقام مسئول بیان کرد: این اقدام به نیت سلامتی امام زمان (عج) و دفع بلای کرونا انجام می شود و گوشت های قربانی به منظور اطعام محرومین و نیازمندان توزیع خواهند شد.

 

حجت الاسلام بیگی تصریح کرد: این کانون ها با ذبح قربانی و شناسایی خانواده های نیازمند، گوشت های نذری را در بین آنها توزیع کنند.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان آذربایجان‌غربی ضمن تشکر از موسسه حضرت خدیجه (س) یادآور شد: کانون حدیث و شهید باهنر میاندوآب، بحرالعلوم، نورالائمه، موسی ابن جعفر (ع)، شهدای میاوق، سلاله نبوت و محدثه ارومیه، همچنین دو کانون صاحبیه و بقیه اله (عج) شهرستان خوی در این اقدام سهیم هستند.

 

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی ستاد هماهنگی کانون امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمدی صبح چهارشنبه در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگیهنری مساجد استان اردبیل با اشاره به نقش آفرین فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: آمادگی کامل برای حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری کانون های مساجد در شهرستان مشگین شهر وجود دارد تا شاهد جریان سازی فرهنگی در سطح این شهرستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است و اعضای این کانون ها توانسته اند در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان تاثیرگذاری خوبی داشته باشند.

فرماندار مشگین شهر گفت: قطعا کانون ها با اجرای برنامه های مسجدمحور می توانند در تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص مسجد تراز اسلامی و شکل گیری تمدن نوین اسلامی موفق عمل کنند.

در این نشست مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی – هنری مساجد اردبیل نیز اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری شهرستان مشگین شهر ظرفیت های خوبی برای اجرای برنامه های تابستانی دارد.

مصطفی آمون گفت: کانون های فرهنگی هنری شهرستان مشگین شهر ظرفیت های خوبی برای اجرای برنامه های تابستانی دارد و تلاش کردیم تا با تشکیل کارگروه های شهرستانی برنامه های اوقات فراغت بتوانیم فعالیت های اوقات فراغت را به صورت شهرستانی تقویت و برنامه ریزی کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: از دیرباز حمایت های فرمانداران در شهرستان ها زمینه تقویت فعالیت های فرهنگی هنری کانون های مساجد شده و در ایام اوقات فراغت نیز نیازمند حمایت های آنها در این زمینه هستیم.

آمون ادامه داد: شهرستان مشگین شهر ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری دارد و با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مناسب مسجدمحور در ایام اوقات فراغت می تواند بازتاب خوبی از این فعالیت ها در بین گردشگران داشته باشد.

کد خبر 6100220

دیگر خبرها

  • برگزاری یک هزار برنامه به مناسبت دهه کرامت در اصفهان
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان از فردا
  • نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است
  • ۳ هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد