Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@20:26:17 GMT

سالاری: خدشه به عزت ایران قابل تحمل نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۹۴۰۴

سالاری: خدشه به عزت ایران قابل تحمل نیست

عضو شورای شهر تهران به توییت سخنگوی وزارت امور خارجه در حمایت از سفیر چین، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سالاری در صفحه توییتر خود نوشت: "حمایت نامطلوب سخنگوی وزارت خارجه از سفیر چین در جدال توئیتری با سخنگوی وزارت بهداشت کشورمان، یادآور دورانی است که روزنه‌ای از استقلال و اقتدار در سیاست خارجی ایران دیده نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاه به شرق در سیاست خارجی ایران نباید هیچکس را دچار توهم کند. خدشه به عزت ایران قابل تحمل نیست.

به گزارش ایمنا، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت دو روز پیش به نحوه اطلاع‌رسانی چینی‌ها درخصوص کرونا انتقاد کرد و در توییتی مدعی شد: "...به یافته های خودی اطمینان بیشتری داریم."

سفیر چین در ایران نسبت به این اظهار نظر واکنش تندی نشان داد که سبب شد سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران در توئیتی چین را پیشگام مبارزه با کرونا خوانده و از کمک‌های این کشور به ایران قدردانی کند.

کد خبر 417984

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد سالاری شوراي شهر تهران سفیر چین سخنگوی وزارت بهداشت سخنگوی وزارت خارجه ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سخنگوی وزارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی طالبان از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه

وزیر خارجه حکومت طالبان در دیدار با سفیر ترکیه در کابل از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه قدردانی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «امیرخان متقی» وزیر خارجه حکومت طالبان در دیدار با «جنک اونال» سفیر ترکیه در کابل از موضع این کشور در خصوص تحریم تجاری رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت خارجه طالبان، دو طرف در این دیدار همچنین در مورد روابط دوجانبه، تحولات مثبت اخیر در افغانستان، سفر هیئت‌های سیاسی و اقتصادی چندین کشور به افغانستان گفتگو کردند.

متقی همچنین در این دیدار بر آغاز تجارت با ترکیه از طریق مسیر لاجورد و افتتاح نمایشگاه‌های مشترک در ترکیه و افغانستان تأکید کرد.

سفیر ترکیه نیز در این دیدار با تأکید بر افزایش تلاش‌های مشترک برای گسترش بیشتر روابط ترکیه و افغانستان گفت در چند روز آینده خطوط هوایی ترکیه پروازهای خود را به کابل از سر می‌گیرند.

رسانه حکومت طالبان: ایران از اسرائیل انتقام گرفتطالبان: حمله اسرائیل نقض موازین دیپلماتیک استطالبان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی دفاع مشروع بود

«هبت‌الله آخندزاده» رئیس طالبان پیش از این در پیامی گفته بود: «قضیه فلسطین، قضیه تمام امت اسلامی می‌باشد، ما بار دیگر تجاوز و اشغالگری اسرائیل بر غزه را شدیداً محکوم می‌کنیم».

وی تصریح کرده بود: جای تأسف است که مدعیان حقوق بشر جهان، نظاره‌گر ظلم بر فلسطین هستند و تاکنون  هیچ جناح بین‌المللی گام عملی در راستای توقف این ظلم‌ها برنداشته و مسئولیت خویش را در قبال این اندوه بزرگ ادا نکرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • زاخارووا: حرف‌های ماکرون متحدان فرانسه را هم گیج کرده است!
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • قدردانی طالبان از تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل