Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس توضیحات روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، بخشی از خبر این جلسه مبنی بر هشدار استاندار آذربایجان شرقی نسبت به اعلام شماره حساب‌های شخصی برای کمک به اقشار ضعیف و کم‌درآمد، ناقص منتشر شده است.

متن کامل سخنان استاندار آذربایجان شرقی در این خصوص به شرح زیر منعکس می‌شود:

«بحران کرونا مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است و دشمنان هم در اوضاع و احوال کنونی، به باورهای دینی مردم ما هجمه می‌آورند؛ اما به لطف الهی، هیأت‌های مذهبی ما تعطیل نشده و به جای مراسم مذهبی، در قالب ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت، کارهای خیر انجام می‌دهند و ان‌شاءالله اجازه تعطیلی این کارها را هم نمی‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نیز اعلام شماره‌حساب‌های شخصی برای کمک به خانواده‌های نیازمند، ممنوع است؛ به جز نمایندگی مقام معظم رهبری که یک حساب بانکی اعلام کردند و دیگری طرح پویش رحمت که مجموعه سازمان‌های خیریه استان است و حساب‌های آنها کنترل می‌شود.

این ممنوعیت هم به خاطر این است که خیران محترم به زحمت نیفتند و کمک‌ها به صورت هماهنگ انجام شود.»
 

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی استانداری آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی استانداری آذربایجان شرقی ویروس کرونا آذربایجان شرقی استانداری آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه جهت افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.

دیگر خبرها

  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران