Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان نسبت به سال‌های گذشته کاملا متفاوت بوده و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال برگزاری برنامه‌های نیمه شعبان نسبت به سال‌های گذشته کاملا متفاوت بوده و طبق برنامه‌ریزی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هدف حمایت مناسب از اقشار ضعیف در وضعیت فعلی جامعه، زمینه مشارکت خیرین در طرح تبرکات مهدوی برای اهدای صدقات و نذور آن‌ها به‌منظور سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج)، فراهم می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: طرح تبرکات مهدوی شامل مشارکت عمومی در قربانی کردن و توزیع گوشت آن میان فقرا و نیازمندان، تهیه بسته اقلام مورد نیاز خانوار، پخش دعا و سرود از امامزاده‌ها و مساجد شاخص استان اردبیل است.

ستوده بیان کرد: همچنین برنامه نسیم انتظار ویژه میلاد امام زمان(عج) با اهدافی همچون تبلیغ و ترویج فرهنگ مهدوی، زنده نگه داشتن یاد و نام امام زمان(عج)، ایجاد نشاط معنوی و کمک به اقشار ضعیف جامعه برگزاری می‌شود.

وی گفت: حرکت کاروان شادی نسیم انتظار از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه ۲۱ فروردین در شهر اردبیل آغاز و تا ساعت ۲۰ شب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی اردبیل کرونا نیمه شعبان نسیم انتظار فارس اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • فرشتگان کاتب؛ حافظ انسان در زمان حیات