Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@08:46:00 GMT

تولید روزانه ۲۵۰ هزار ماسک در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۰۹۱۵

تولید روزانه ۲۵۰ هزار ماسک در گیلان

ایسنا/گیلان رئیس سازمان صمت گیلان گفت: روزانه ۲۵۰ هزار ماسک توسط شرکت ها و واحدهای تولیدی استان تهیه می شود.

فرهاد دلق پوش امروز در کارگروه رفع موانع تولید که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد اظهار کرد: کارگروه رفع موانع تولید به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی پرداخته و تا حد امکان در راستای حل مشکلات واحدها اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۵۹۹ مورد پرداخت تسهیلات طی سال گذشته در استان انجام شده است، گفت: گیلان رتبه سوم از لحاظ تعداد تسهیلات پرداختی رونق تولید در سال ۹۸ را کسب کرده است.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید گفت: برای تحقق شعار سال نیازمند برنامه ریزی، اقدامات مناسب و جدی در بخش تولید هستیم.

دلق پوش یادآور شد: جایگاه استان از لحاظ مبلغ پرداختی تسهیلات به واحدهای تولیدی، رتبه سیزدهم است.

وی خاطرنشان کرد: به محض شیوع ویروس کرونا و احساس نیاز استان و کشور به این محصولات مدیران و پرتلاش و نوعدوست واحدهای صنعتی پای کار آمدند و با تغییر در خطوط تولید ۱۴ واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی و همچنین هشت شرکت در شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی به تولید ماسک و ملزومات بهداشتی و ضدعفونی کننده پرداختند.

رئیس سازمان صمت ادامه داد: در این راستا روزانه این واحدها ۲۵۰هزار انواع ماسک ۳۵ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده، ۱۰۰۰ دست البسه پزشکی و ... تامین می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ماسك واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار در دیدار رؤسای ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، صندوق بیمه کشاورزان و عشایر شهرستان و همچنین نماینده کارخانه سیمان اکباتان ضمن تاکید و توجه ویژه به حقوق عامه کارگران افزود: کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، شرکت‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان موظف به بکارگیری نیروهای بومی شهرستان هستند در غیر این صورت ما ورود می‌کنیم و بر اساس قانون عمل خواهیم کرد

غفاری آثار همچنین پیرامون مشکل دوربرگردان شهرک صنعتی رزن نیز اضافه کرد: ایجاد دوربرگردان در نزدیکی شهرک صنعتی رزن را با جدیت پیگیری کردیم اما نظر کمیته فنی پلیس راهور استان برای ما فصل الخطاب است.

وی ضمن اعلام حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان گفت: در سال گذشته بیش از یکصد میلیاردتومان به واحدها تسهیلات پرداخت شده و در حال پرداخته اما همچنان نیاز واحدها بیشتر از این مبالغ هست و به دنبال جذب تسهیلات ویژه و خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی شهرستان رزن هستیم.

وی درباره موضوع مشکلات جامعه کارگری کارخانه سیمان اکباتان نیز افزود: مشکلات کارگران کارخانه سیمان به دور از حواشی و از طریق راهکارهای قانونی باید رفع شود.

کد خبر 6090548

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید