Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا آقاخانی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) از اعمال محدودیت در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران همزمان با نیمه شعبان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا امسال نمی‌توانیم از زائران و مجاوران در مسجد مقدس جمکران میزبانی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محدودیت‌های رفت و آمد در مسیر مسجد مقدس جمکران به مدت ۷۲ ساعت فعال شده است، تصریح کرد: از امروز این محدودیت‌ها اعمال شده است و همچنین از تردد اتوبوس‌ها از استان‌های مبدأ به مقصد قم نیز جلوگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم با تأکید بر اینکه هماهنگی‌های لازم با استان‌های نزدیک به قم صورت گرفته است، گفت: امسال به دلیل شرایط خاصی که به وجود آمده است برخلاف رویه سال‌های گذشته امکان حضور هیئت‌های مذهبی و کاروان‌ها در اماکن زیارتی و مسجد جمکران وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه امسال تمامی برنامه‌های جشن میلاد امام زمان (عج) در شهر قم به صورت غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و صدا و سیما برگزار می‌شود، عنوان کرد: از تردد خودروها در مسیرهای ۱۰ گانه به سمت مسجد مقدس جمکران جلوگیری می‌شود و همچنین در ورودی‌های هشت گانه استان قم نیز پلیس و سایر دستگاه‌ها استقرار دارند و از حضور مسافران به قم جلوگیری می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام زمان صدا و سیما فرمانده انتظامی استان قم مسجد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مسجد مقدس جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟

آیت‌الله ناصری(ره) معتقد است انسان برای رسیدن به قرب الهی و دیدن امام زمان(ع) باید یکسری موارد را رعایت کند تا حجاب‌ها برای او کنار زده شود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله ناصری دولت آبادی رحمة الله برای کسانی که خواهان تقرب به خدا و ساحت مقدس امام زمان علیه السلام هستند موارد زیر را که متخذ از روایات هستند، توصیه کرده است.

از منظر این عالم ربانی این موارد در حقیقت، قدم‌های اولیه خودسازی و سلوک معنوی محسوب می‌شوند.

۱-هرکسی اول توبه‌ای از اعمال گذشته بکند و تصمیم بگیرد که در آینده گناه نکند، مبارزه با حق ننماید و شیطان را پیروی نکند.

۲-ملتزم بشود که نمازهایش را اول وقت بخواند.

۳-تسبیح حضرت زهرا علیها السلام را بعد نمازها حتماً بخواند.

۴-هر صبح، دعای عهد را بخواند.

۵-اغلب اوقات با وضو باشد.

۶-همین طوری که در روایت آمده است، روزی صد بار استغفار کند.

۷-روزی پنجاه آیه قرآن بخواند.

۸-موقع خواب، با وضو باشد و مقداری قرآن بخواند.

از منظر آیت‌الله‌ ناصری(ره) انجام این اعمال، بسیار مفید است و سبب زوال یا کم‌رنگ شدن این حجاب‌ها می‌شود و در نتیجه، انسان از انوار قدسی حضرت بیشتر بهره می‌برد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان