Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:37:15 GMT

فرماندار: نظارت بر تردد به مهدیشهر تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۱۶۰۵

فرماندار: نظارت بر تردد به مهدیشهر تشدید می‌شود

عبدالرضا میقانی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به افزایش مسافرت شهروندان شهرهای اطراف به مهدیشهر در ایام نیمه شعبان، افزود: هماهنگی‌های لازم برای ممانعت از ورود وسایل نقلیه از مبادی ورودی به سمت این شهرستان انجام شده است.

وی بیان کرد: تمام پارک ها، مراکز تفریحی، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان مهدیشهر در تعطیلات پایان هفته مانند روز طبیعت امسال تعطیل است و از برپایی هرگونه تجمع در این مناطق جلوگیری و با آن برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهدیشهر با بیان اینکه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسوولان این شهرستان است، خاطرنشان کرد: برای مانع شدن از  برپایی ایستگاه‌های صلواتی با مسوولان مرتبط پیش‌بینی‌های لازم در نظر شده است.

وی با اشاره به تعطیلی اماکن دینی و مساجد مهدیشهر، تصریح کرد: این اقدام برای جلوگیری از هر گونه تجمع به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا انجام شده و شهروندان و هیات‌های مذهبی شهرستان نیز از برپایی هرگونه اجتماع در روز نیمه شعبان پرهیز کنند.

فرماندار مهدیشهر تاکید کرد: مردم این شهرستان از پذیرش مهمان در تعطیلات پایان هفته برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌ها به طور جدی خودداری کنند.

پنجشنبه هفته جاری ،بیست و یکم فروردین مصادف با نیمه شعبان و ولادت حضرت قائم(عج) است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تعطیلات خانواده طبیعت وسایل نقلیه ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز

فرماندار شهرستان نیمروز از پیدا شدن جسد دو کودک غرق شده در این شهرستان پس از گذشت چند روز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین امینی‌راد، اظهار داشت: امروز پس از جستجوی چند روزه برای یافتن دو کودک گم شده در شهرستان نیمروز با کمک پهپادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی و مدیریت هلال‌احمر، جسد بی‌جان دو کودک در حالی که در آب غرق شده بودند توسط نیروهای امدادی هلال‌ احمر پیدا شدند.

فرماندار نیمروز، افزود: با توجه به مفقودی 2 کودک خردسال در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند. در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای