Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:28:28 GMT

روایت جالب مدافع یونایتد از لیز خوردن جان تری

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۱۷۰۴

روایت جالب مدافع یونایتد از لیز خوردن جان تری

ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد در مورد فینال دراماتیک سال 2008 مقابل چلسی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار منچستریونایتد در مقابل چلسی در فینال سال 2008 لیگ قهرمانان به ضربات پنالتی کشید و با از دست رفتن پنالتی کریستیانو رونالدو، آبی های لندن فاصله ای تا کسب پیروزی نداشتند. اما جان تری در آخرین لحظه لیز خورد و ضربه او تبدیل به گل نشد تا ضربات پنالتی ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز نیکلاس آنلکا پنالتی اش را خراب کرد و در نهایت یونایتد به مقام قهرمانی دست یافت. ریو فردیناند روایت جالبی از ضربات پنالتی آن دیدار داشته است.

 

 

ریو فردیناند گفت: "من تصور می کردم کار تمام شده است. من بارها در سال های قبل در تمرینات تیم ملی انگلیس دیده بودم که همیشه پنالتی های جان تری تبدیل به گل می شود. من به شدت از اینکه جان تری پنالتی را از دست داد شگفت زده شدم. فکر می کنم ما باید از بارش باران در آن شب ممنون باشیم.

 

وقتی آنلکا به سمت زدن پنالتی رفت، من با خودم فکر می کردم اگر او این پنالتی را تبدیل به گل کند، من بعدی هستم. پس ادوین لطفا مرا از وحشت پنالتی زدن در این سطح نجات بده. من چنین چیزی نمی خواهم."

منچستر یونایتد چلسی ریو فردیناند جان تری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد چلسی ریو فردیناند جان تری ریو فردیناند جان تری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس هم در وقت های قانونی هم در وقت های اضافه  و البته در ضربات پنالتی کامبک خورد.

بازی آلومنیویم مقابل پرسپولیس در شرایطی به ضربات پنالتی رفت که سرخ ها دو بار برد خود را آن هم با دو گل برتری را از دست داده بودند.

پرسپولیس در ضربات پنالتی هم شروع بسیار خوبی داشت و  با از دست رفتت پنالتی امیر نوری کاپیتان ایرالکو این تیم در ضربات پنالتی هم جلو فتاد اما در ادامه از دست دادن پنالتی توسط دانیال اسماعیلی فر و البته پنالتی های خوبی که بازیکنان ایرالکو به ثمر رساندند نتیجه را به تعادل کشاند .

با رفتن بازی به پنالتی های تک به تک باز هم پرسپولیس با از دست رفتن پنالتی وحید امیری میزبان با روحیه را در شرایطی قرار داد که می توانست به برتری دست یابد و در پایان ضربه نقی زاده شکست و حذف تلخی برای سرخ ها را جام حذفی رقم زد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • ضربات پنالتی نفس‌گیر تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک + ویدئو
  • گل‌ها و ضربات پنالتی دیدار فوتسال ایران ۳ (۶) - (۵) ۳ ازبکستان
  • روایت جالب ژنرال هندی از حمله ایران به اسرائیل
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی