Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق شناس ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، روز مستضعفان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار کرد: ماحصل مجاهدت‌های پنهان سربازان گمنام امنیت، آرامش و حرکت در مسیر رشد و توسعه است.

وی افزود: عدالت، محور رسالت انبیا و اولیا الله بوده و جمهوری اسلامی ایران هم با شعار دفاع از حقوق مستضعفان و اجرای عدالت حرکت خود را آغاز کرد و بر همین اساس با زعامت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس گفت: نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و ذخیره الهی برای هدایت انسان‌ها به خیر و نیک بختی در واقع جشنی ملی در جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که مردم آن را به نیکی و احترام گرامی می‌دارند و در واقع اهداف عالیه انسانی را در سایه ظهور امام عصر (عج) می‌بینند.

وی بیان کرد: نامگذاری این روز به نام روز مستضعفان و هفته‌ی سربازان گمنام امام زمان (عج) نشانگر اهمیت جایگاه این خادمان ملت دارد.

حق شناس ادامه داد: تردیدی نیست که امنیت پایداری که امروز در کشور وجود دارد ماحصل مجاهدت‌های پنهان سربازان گمنام عرصه امنیت و آرامش است که حرکت در مسیر رشد و توسعه را تسریع می‌سازد.

وی اضافه کرد: نحوه تامین امنیت برای لایه‌های مختلف جامعه قابل رویت نیست ولی مردم وجود امنیت را در جامعه احساس می‌کنند.

استاندار گلستان اظهارکرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان است و امروز به برکت خون همه شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، ترور و شهدای هسته‌ای و مدافعان حرم امنیت ملی ما حفظ شده است و آرامشی پایدار در کشور وجود دارد.

وی گفت: اینجانب فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت و هفته سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) را به عموم مردم شریف استان خصوصاً تلاشگران عرصه امنیت تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم در سایه تلاش‌های این عزیزان بتوانیم شاهد آرامشی پایدار در کشور و استان باشیم و در سالی که با درآیت مقام معظم رهبری با عنوان "جهش تولید" مزیّن شده موجبات توسعه و پیشرفت گلستان را فراهم آوریم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام زمان امنیت ملی جامعه مقام معظم رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سربازان گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) آئین تشییع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان استانی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این آئین پیکر‌های مطهر این دو شهید والامقام از میدان آل یاسین تشییع و در صحن جامع امام مهدی (عج) مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شد. 

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک است/ گذشت زمان به قدرت اشغالگر مشروعیت نمی‌بخشد
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 
  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است