Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:41:53 GMT

میلان از جذب ستاره پاری سن ژرمن پشیمان می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۲۴۷۴

میلان از جذب ستاره پاری سن ژرمن پشیمان می شود؟

این احتمال وجود دارد که میلان به خاطر برخی مسائل از جذب مدافع برزیلی پاری سن ژرمن پشیمان شود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از گذراندن سه فصل فوق العاده بود که تیاگو سیلوا تصمیم به جدایی از میلان گرفت و در سال ۲۰۱۲ این تیم را به مقصد لیگ یک فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن ترک کرد و حالا نزدیک به ۸ سال از حضور این بازیکن در پاریس گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرارداد مدافع فرانسوی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تنها چند ماه دیگر اعتبار دارد و او در تابستان ۲۰۲۰ بازیکن آزاد خواهد بود. از طرف دیگر به نظر نمی رسد که باشگاه فرانسوی علاقه‌ای به تمدید قرارداد با تیاگو سیلوا داشته باشد و احتمالاً این مدافع برزیلی در تابستان و بعد از حدود ۸ سال از psg جدا خواهد شد.

 

 

 

 

در روزهای گذشته شایعاتی درباره احتمال بازگشت تیاگو سیلوا به میلان به گوش رسید. با اینحال کالچو مرکاتو گزارش داده که دو مشکل بزرگ در راه پیوستن به این مدافع برزیلی به باشگاه سابق خود وجود دارد. اول اینکه به دلیل مسائل پیش آمده و تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی باشگاه ها به نظر نمی‌رسد که روسونری توانایی پرداخت حقوق ۱۲ میلیون یورویی تیاگو سیلوا را داشته باشد.

 

از طرف دیگر تیاگو سیلوا در ماه سپتامبر پا به سن ۳۶ سالگی می گذارد و همین موضوع نیز می تواند باعث شود که باشگاه میلان به خاطر سن بالا قید خرید این بازیکن را بزند.

تیاگو سیلوا آث میلان پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیاگو سیلوا آث میلان پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن تیاگو سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد

سرمربی منچستریونایتد یکی از آنهایی بود که به خاطر عملکرد فوق العاده جیدون سانچو، زیر سوال رفت. 

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم های منچستریونایتد و کریستال پالاس قرار است روز دوشنبه در استادیوم سلهرست پارک مقابل هم قرار بگیرند. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش پیش از این بازی حرف زد. 

عملکرد سانچو مقابل پاری سن ژرمن

بگذارید این گونه بگویم، او دیروز خیلی خوب بازی کرد و همانطور که قبلا گفتم، بازیکن خیلی خوبی است. سانچو دیروز نشان داد چرا منچستریونایتد او را خریده و همچنین ارزش بالایی برای منچستر یونایتد دارد، که خبر بسیار خوبی است. به همین خاطر خوشحالم. برای جیدون و عملکردش دیروز خوشحالم و خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

درباره نقل و انتقالات

قرار نیست شاکله اصلی تیم رو بفروشیم، این شایعات قطعا شوخی هستند! هر تابستان، 200 بازیکن به منچستریونایتد لینک می شوند و خبر می آید که ما همه بازیکنای تیم را به فروش می رسانیم. شما تیتر می زنید و مسئولیت این تیتر را با نحوه تیتر زدن خودتان به عهده می گیرید. 

لیگ اروپا به جای لیگ قهرمانان اروپا

قطعا روی بودجه تیم تاثیر خواهد گذاشت، اما مطمئنم منچستر یونایتد همچنان تیم و باشگاه بسیار جذابی است. مطمئنم که خیلی از بازیکن ها از بازی کردن برای منچستر یونایتد خوشحال می شوند.

مصدومان منچستریونایتد

مک تومینای این هفته با ما تمرین نکرده اما قرار است شنبه در تمرین حاضر شود. برونو فرناندز هنوز وضعیت مشخصی ندارد و رشفورد هم هنوز بهبود نیافته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی
  • خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند