Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:38:23 GMT

واژگونی، راکب موتورسیکلت را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۲۵۸۹

واژگونی، راکب موتورسیکلت را به کام مرگ کشاند

ایسنا/بوشهر رئیس پلیس راه استان بوشهر از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت و فوت راکب آن در در شهر اهرم محور فرعی روستای" دمرود باران" خبر داد.

سرهنگ جابر پاپری با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای کسب خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در شهر اهرم محور فرعی روستای دمرود باران، ماموران به همراه گروه های امدادی سریعا در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد بر اثر این واژگونی، راکب موتورسیکلت مصدوم شده و توسط اورژانس به بیمارستان انتقال ولی بر اثر شدت جراحات وارده در آن محل فوت می شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام کارشناسان پلیس راه، بی احتیاطی و عدم استفاده از کلاه ایمنی، مهم‌ترین دلیل بروز این حادثه دلخراش بوده است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تصریح کرد: پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی با موتورسیکلت و استفاده از کلاه ایمنی نقش به سزایی در کاهش تلفات جانی تصادف این وسیله نقلیه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادف شهرستان تنگستان پليس راه واژگوني مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران و لغزندگی جاده‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس پلیس راه گلستان گفت: بارش باران در استان، جاده‌ها را لغزنده کرده است و رانندگان باید با احتیاط در جاده‌ها رفت و آمد کنند.

محمود شهرکی از رانندگان خواست به هشدار‌های پلیس توجه کنند.

وی افزود: رانندگان باید قوانین رانندگی را بیشتر از قبل رعایت کنند و قبل از وضع راه‌ها مطلع شوند.

سرهنگ شهرکی از رانندگان خواست؛ با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها در مواقع بارندگی، از سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره آمیز خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان