Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید قصد داشته نقش نیروهای امنیتی و انتظامی در برگزاری مسابقات فوتبال را بیان کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید فتاحی که چند ماه قبل از سمت ریاست کمیته مسابقات سازمان لیگ کنار رفت ، مدت زیادی بود کسی از او خبر نداشت تا اینکه دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما حضور یافت و درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی در گفت و گوی خود مطالبی را بر زبان آورد که بسیار بازتاب داشت و واکنش هایی را نیز شاهد بودیم. این موضوعات سبب شد تا فتاحی گفت و گویی را انجام بدهیم و او توضیحات جدیدش را درباره بازتاب این صحبت ها انجام بدهد.

مهم ترین مساله ای که فتاحی دوشنبه شب به آن اشاره کرد مربوط به تاخیر ایجاد شده در بازی پرسپولیس و فولاد فصل گذشته بود. رییس سابق کمیته مسابقات اعلام کرد که این بازی به دلایل امنیتی با تاخیر انجام شده و او تقصیری نداشته است. خبری که سعید فتاحی درباره این بازی منتشر کرد، بحث های زیادی به وجود آورد. او در این خصوص به خبرنگار ما گفت:

چنین اتفاقاتی در همه جای دنیا رخ می دهد. من با اعلام دلیل تاخیر دیدار پرسپولیس و فولاد در اهواز می خواستم قدرت و توانایی نیروهای امنیتی در کشورمان را بیان کنم. افتخار می کنم در ایران اسلامی در زمانی که در بسیاری از کشورهای دنیا به خاطر ترس از حملات تروریستی داعش بازی های فوتبال لغو می شد، با تلاش های نیروی امنیتی و یگان ویژه ایران هیچ مشکلی پیش نیامد و همه بازی های فوتبال در امنیت کامل برگزار شد.

سعید فتاحی ادامه داد:

واقعا باید از نیروهای امنیتی و انتظامی تشکر کنم که کمک زیادی برای برگزاری مسابقات انجام می دهند. این عزیزان زحمتکش همیشه کمک حالی مسئولان هستند و باید از آنها تقدیر کنیم.

سعید فتاحی درباره طرحی که در خصوص ادامه لیگ برتر نوزدهم ارائه کرد، گفت:

من تمام مسائلی که گفتم نظر شخصی ام بود. فقط یک پیشنهاد برای ادامه مسابقات لیگ دادم و دوست داشتم پیشنهادهایم به فوتبال کمک کند و این یک خبر رسمی نبود و قطعا قابلیت اجرایی ندارد.

سعید فتاحی در برنامه فوتبال برتر انتقادهایی را علیه اسکوچیچ هم مطرح کرد و مدیران فدراسیون فوتبال را برای انتخاب او زیر سوال برد. او درباره این حرف هایش نیز خاطرنشان کرد:

همانطور که گفتم این مساله هم نظر شخصی ام بود. اتفاقا او انسان باشخصیتی است و به فوتبال ما کمک کرده اما نظرم این است تیم ملی ایران که در گذشته مربیان بزرگی مثل کی روش داشته، نباید اسکوچیچ را به عنوان سرمربی اش انتخاب می کردند. قطعا برخی مربیان داخلی ما از نظر فنی بالاتر از ایشان هستند اما واقعا قصدی برای بی احترامی به این مربی نداشتم و فقط از نظر فنی موضوعی که در ذهنم بود را بیان کردم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سازمان لیگ سعید فتاحی فوتبال برتر سازمان لیگ سعید فتاحی فوتبال برتر کمیته مسابقات سازمان لیگ سعید فتاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!

به گزارش "ورزش سه"، کسب 33 پیروزی متوالی و متحمل نشدن هیچ شکستی در این فصل از رقابتها سبب شد تا الهلال به عنوان جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شناخته شود. اما آبی های ریاض به سد سختی به نام العین برخورد کرده و از دور مسابقات کنار رفتند.

الهلال با شکست تلخ 4 بر 2 در بازی رفت که در امارات برگزار شد، برای جبران این نتیجه پای به زمین مسابقه گذاشت اما پیروزی 2 بر یک این تیم کافی نبود تا العین بتواند در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال مسابقات شود.

نیمار که در تابستان با انتقالی پر سر و صدا از پاریس سن ژرمن به الهلال پیوست، به دلیل پارگی رباط صلیبی در همان هفته های ابتدایی فصل کنونی، تمامی مسابقات امسال را به طور کامل از دست داد و بجز چند دیدار، هرگز نتوانست برای تیمش به میدان برود.

کاپیتان تیم ملی برزیل که با مصدومیت شدید در دیدار برابر اروگوئه حتی به مسابقات کوپا آمه ریکا نیز نمی رسد، شب گذشته در استادیوم کینگدام آرنا حضور داشت و عملکرد هم تیمی هایش را نیز از نزدیک به تماشا نشست اما تنها شاهد شکست و حذف تیمش از دور مسابقات بود.

در تصاویری که از فوق ستاره برزیلی در جایگاه ویژه استادیوم شکار شده، او روی آخرین موقعیت الهلال در این بازی که توسط ساویچ از دست رفت، به هوای گل برخاسته است اما ضربه بازیکن صربستانی به شکل عجیبی از بالای دروازه به بیرون رفت تا فقط حسرت نصیب نیمار و هواداران الهلال شود.

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی