Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@00:13:34 GMT

منتظران امام زمان با خودسازی زمینه ظهور را فراهم کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۳۰۰۷

منتظران امام زمان با خودسازی زمینه ظهور را فراهم کنند

‌حجت‌الاسلام علی اکبر باقری بنابی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: منتظران منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) با خودسازی و تمدن سازی زمینه ظهور آن حضرت را فراهم می‌کنند و در عصر غیبت مؤمنان و منتظران واقعی حضرت صاحب‌الزمان (عج) باید خود و ملت را از آلودگی‌ها و انحرافات مبرا کرده و با تکیه بر ایمان و اعتقادات قوی مسیر سعادت جامعه را هموار سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به مناسبت سالروز ولادت حضرت بقیه الله اعظم و نیمه شعبان و رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت مسابقه مولودی خوانی و نجوا با امام زمان عجل الله در شهرستان پارس آباد به صورت مجازی و با همکاری قرارگاه سلامت و معنویت سپاه ناحیه پارس آباد و دفتر امام جمعه شهرستان پارس آباد برگزار می‌شود.

امام جمعه پارس آباد یادآور شد: ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت و انتظار، فراهم کردن زمینه برای آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان بافرهنگ و معارف مهدوی، و انس گرفتن با اهل بیت (ع) از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه است.

وی تصریح کرد: این مسابقه ویژه برادران است که در سه مقطع سنی نوجوانان ۹ الی ۱۵ ساله، جوانان ۱۶ الی ۳۰ ساله، بزرگسالان ۳۰ سال به بالا برگزار شده و در هر مقطع سنی به ۵ نفر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

باقری افزود: برگزاری مسابقه مجازی مولودی خوانی با هدف ترویج فرهنگ مهدویت صورت می‌گیرد، تا با اجرای این مسابقه به امید خدا معرفت افزایی و افزایش شناخت از مهدویت بین اقشار جوان و نوجوان محقق شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام جمعه امام زمان ترویج فرهنگ جامعه جوانان و نوجوانان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت