Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@09:58:18 GMT

منچستریونایتد به دنبال جذب هافبک رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۳۰۳۲

منچستریونایتد به دنبال جذب هافبک رئال مادرید

خبرگزاری میزان- هافبک نفوذی تیم فوتبال رئال مادرید در لیست خرید منچستریونایتد قرار دارد. تاریخ انتشار: 22:34 - 20 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۱۹۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نشریه اسپانیایی «آ اِس» چاپ مادرید با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه منچستریونایتد هم به صف مشتریان سزار گلابر، هافبک ۱۹ ساله تیم فوتبال رئال ماردید پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک اسپانیایی که هنوز فرصت بازی برای تیم اصلی رئال مادرید را پیدا نکرده، قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید.

منچستریونایتد در حالی نسبت به جذب این هافبک هجومی ابراز علاقه کرده که باشگاه‌هایی نظیر آرسنال، لیون و بوروسیا دورتموند هم وضعیت او را از قبل زیرنظر داشتند.

سزار گلابر که در حال حاضر عضو تیم رئال کاستیا است، سابقه بازی در تیم‌های زیر ۱۷، زیر ۱۸ و زیر ۱۹ سال اسپانیا را هم در کارنامه‌اش دارد.

بیشتر بخوانید:
رقابت لیورپول و رئال مادرید برسر هافبک لیل

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال ماردید رئال مادرید منچستریونایتد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم