Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همسهری آنلاین به نقل از ایسنا، مقامات کره جنوبی اعلام کردند: چندین نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ پس از آنکه بهبود یافته و از قرنطینه خارج شدند مجدد مورد آزمایش قرار گرفتند که نتایج، حاکی از مثبت بودن تست آنهاست.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در کره جنوبی اعلام کرد: ۵۱ نفر از بهبودیافتگان این بیماری مدت کوتاهی پس از آنکه از قرنطینه خارج شدند مورد آزمایش قرار گرفتند که نتیجه آن مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا؛ آیا ابتلای مجدد پس از بهبودی ممکن است؟

به گزارش فاکس نیوز، مدیر کل مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در کره جنوبی گفت: احتمال دارد این ویروس مجدد فعال شده باشد و احتمالا ارتباطی به آلودگی دوباره این افراد ندارد.

کد خبر 499195 برچسب‌ها كروناويروس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!

۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت. این سومین نبرد ۲ تیم در فصل جاری است و برنده هر ۲ بازی قبلی در لیگ‌برتر ذوبی‌ها بوده‌اند. (یک بر صفر، ۴ بر یک). تی‌تی‌ها دومین بازی خود پس از جدایی پاکو خمس را درحالی برگزار می‌کنند که شانس رسیدن به قهرمانی در لیگ‌برتر را از دست داده و برای بقا در تنها جام قابل دسترس، چاره‌ای جز غلبه بر گاندو‌ها ندارند.

 قرمزپوشان در سال تقویمی جدید بردی نداشته‌اند و با ۲ تساوی و ۲ باخت، روی ریل بحران حرکت می‌کنند. تراکتور ۲ هفته قبل، ۴ بر یک مغلوب ذوبی‌ها شد و حال با هدایت موقت حمید مطهری و کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی در پی انتقام جویی است.

در سمت مقابل، گاندو‌ها در سه بازی اخیرشان ۲ پیروزی داشته و شرایط روحی نسبتاً خوبی دارند. سبزپوشان بعد از پیروزی ۴ بر یک ۲ هفته قبل حالا باری دیگر به تبریز بازگشته‌اند. نکته جالب آنکه ذوب‌آهن این فصل در خارج از اصفهان باختی نداشته و باید دید این رکورد امروز در تبریز شکسته می‌شود یا نه.

به روایت آمار:

۴۱ مسابقه بین دو تیم در چارچوب لیگ‌برتر و جام حذفی برگزار شده که ۱۵ بازی را تراکتور برده، ۱۳ مسابقه را ذوب‌آهن و ۱۳ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های تراکتور و ذوب‌آهن ۹۵ توپ از خط دروازه دو تیم عبور کرده که ۴۸ گل از آن تراکتور و ۴۷ گل سهم گاندو‌ها بوده است.

تنها تقابل ۲ تیم در قالب جام‌حذفی را ۳ بر ۲ تراکتور برده است.

نتیجه مرحله گذشته:

تراکتور با حکم انظباطی ۳ بر صفر مقابل چوکا تالش برنده شد و ذوب‌آهن با نتیجه مشابه بر آکادمی کیا تهران فائق آمد.

دیگر خبرها

  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی
  • پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم
  • آزمایش چشم آلزایمر را ۱۲ سال قبل از بروز علائم پیش بینی می کند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • از کجا بفهمیم سرطان معده داریم یا نه؟
  • از کجا بفهمیم سرطان معده داریم؟ + راهنمای کامل