Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر مردانی شامگاه چهارشنبه در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این اقدام براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و ابلاغ آن به استان‌های کشور اجرایی می‌شود.
وی افزود: براساس این طرح اصناف پُر خطر که اسامی آنها ابلاغ شده است، همچنان تعطیل می‌ماند و بقیه صنف‌ها جزو اصناف که در دسته کم‌خطر هستند، می‌توانند فعالیت خود را از روز شنبه ۲۳ فروردین‌ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: کمیته‌ای متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، اماکن نیروی انتظامی، دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی با محوریت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بازرسی‌ها و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اصناف چهارمحال و بختیاری را تشدید کنند.
معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این مدت با تمامی افراد فعال علیه بهداشت عمومی جامعه برخورد جدی می‌شد.
وی، با اشاره به ادامه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۳۰ فروردین‌  گفت: تا زمان اجرای این طرح از ورود تمامی خودروهای دارای پلاک غیربومی، افراد غیرساکن در چهارمحال و بختیاری و ترددهای غیرضروری جلوگیری و متخلفان جریمه ۵ میلیون ریالی و خودرو آنان توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.
مردانی از مردم تقاضا کرد، برای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همچنان در خانه‌های خود بمانند و بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.
وی درخصوص نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری افزود: کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان باید براساس ابلاغ معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با دو سوم ظرفیت کار کنند و فعالیت یک سوم نیروها به‌ صورت گردشی باشد.
به گزارش ایرنا، ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تعزیرات چهارمحال و بختیاری دستگاه های اجرایی استان صنعت معدن و تجارت کشورهای جهان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

کنکور هنر و زبان‌های خارجی عصر امروز پنج شنبه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا جمعه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر اطلاعیه اعلام زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع‌نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند. 

کارنامه اولیه آزمون سراسری نیمه مردادماه منتشر می‌شود.

آزمون کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور در مراکز شهرستان‌های ۱۲گانه چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند