Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراد مرادی، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم اعتقاد دارد تیم فوتبال این باشگاه تا پیش از تعطیلی لیگ برتر در بهترین شرایط قرار داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مراد مرادی درباره گلایه دوباره مگنو باتیستا از عدم مهیا شدن مقدمات سفرش به برزیل برای جراحی اظهار داشت:

باتیستا در تمرینات پارس جنوبی مصدوم شد و ما کارهای او را پیگیری می‌کنیم که مشکلش حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگنو نمی‌خواهد در ایران جراحی کند، وگرنه ما او را در یکی از بیمارستان‌ها بستری می‌کردیم.

مراد مرادی با بیان اینکه هافبک برزیلی تیم فوتبال پارس جنوبی می‌خواهد کنار خانواده‌اش باشد و در برزیل جراحی کند، تصریح کرد:

به خاطر شیوع کرونا در جهان، پروازها لغو شده‌اند و این یکی از مشکلات ماست. بالاخره در این موضوع با باتیستا به تفاهم می‌رسیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان افاضلی در صورت ادامه لیگ برتر فوتبال می‌توانند در لیگ بمانند، گفت:

تیم ما تا پیش از کرونا در بهترین شرایط بود که تمرینات تعطیل شد. شنیدم که قرار است لیگ برتر ادامه یابد که در این شرایط باید حدود یک ماه برای آماده‌سازی تیم‌ها فرصت دهند. پارس جنوبی جایگاه خوبی در جدول دارد و ان‌شاءالله از این رتبه، بالاتر هم می‌آید.

مراد مرادی درخصوص ادامه مسابقات خاطرنشان کرد:

اگر شرایط برگزاری بازی‌ها مهیا شود و تماشاگران هم بتوانند به ورزشگاه بیایند، مسابقات باید ادامه پیدا کند. وگرنه رقابت‌ها بدون تماشاگر لذتی ندارد.

مراد مرادی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است قرارداد بازیکنان پارس جنوبی به تبع تیم‌های اروپایی کاهش یابد، بیان کرد:

بازیکنان ما رقم قرارداد میلیاردی ندارند و مبلغ چندانی نگرفته‌اند که چنین کاری کنیم. با اعضای تیم صحبت می‌کنیم و راه حلی می‌یابیم که دو طرف راضی باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مگنو باتیستا باشگاه پارس جنوبی باشگاه پارس جنوبی مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی مراد مرادی مگنو باتیستا پارس جنوبی مراد مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و ۶ شعبه هلال‌احمر استان به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف در آماده باش هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی کاوسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های بیرجند و خوسف، اظهار داشت: 6 شهرستان خراسان‌جنوبی برای امدادرسانی به این دو شهرستان آماده باش هستند. 

وی گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های بیرجند و خوسف بیشتر است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قائن، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش به جهت احتمال وقوع سیلاب هستند.

کاوسی بیان کرد: تیم‌های عملیاتی قائن و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان پشتیبان شهرستان خوسف هستند. 

وی بیان کرد: در حال حاضر 4 نفر در جاده خوسف- معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است