Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@04:27:39 GMT

هشدار عراق درباره احیای دوباره داعش

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۳۵۲۵

معاون اول رئیس پارلمان عراق روز چهارشنبه درباره بازگشت فعالیت هسته‌های گروهک تروریستی داعش و حملات غافلگیرانه آن علیه نیروهای امنیتی عراق در شرایطی که آنها بر مقابله با ویروس کرونا متمرکز شده‌اند، هشدار داد.

اخبار بین الملل- دفتر اطلاع رسانی معاون اول رئیس پارلمان عراق در بیانیه‌ای گفت: «الکعبی پیام تسلیتی به فرماندهی نیروهای پیشمرگه در منطقه کردستان عراق به مناسبت شهادت دیروز دو تن از نیروهایشان در حمله تروریست های داعش به منطقه کرمیان فرستاد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «دشمنان عراق و به خصوص باندهای داعش طرفی خاص را هدف نمی‌گیرند، از همین رو همکاری مشترک و هماهنگی تلاش‌ها میان ارکان مختلف نیروهای  امنیتی و نیروهای پیشمرگه علیه تحرکات داعش ضرورت دارد».

الکعبی درباره بازگشت فعالیت هسته‌های تروریست‌های داعش و حملات ناگهانی آنها علیه نیروهای مسلح هشدار داد و گفت تروریست‌ها تلاش می‌کنند از تمرکز نهاد امنیتی بر مبارزه با خطر همه گیری کرونا بهره برداری کنند.

عراق دسامبر ۲۰۱۷ پس از گذشت سه سال و نیم مبارزه علیه داعش، آزادسازی کامل این کشور از اشغال داعش را اعلام کرد اما این گروه تروریستی هر از چند گاهی عملیات‌هایی را علیه نیروهای عراقی در برخی استان‌ها انجام می‌دهد که در مقطع اخیرا بیش‌تر شده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: داعش پارلمان عراق عراق کردستان عراق داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند

 حمله پهپادی نیروهای امنیتی در حاشیه زاهدان به خودروی تروریست‌ها منجر به هلاکت دو تروریست شد.

به گزارش تسنیم، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق 2 تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد