Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:26:05 GMT

۱۱۸۵ بسته گوشت نذری در میان نیازمندان گیلانی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۴۸۵۰

۱۱۸۵ بسته گوشت نذری در میان نیازمندان گیلانی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۱۸۵ بسته گوشت نذری همزمان با میلاد با سعادت امام زمان (عج) با نیت تعجیل در ظهور آن حضرت از سوی خیران گیلانی در میان نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در این باره به خبرنگار مهر گفت: این میزان گوشت گرم با همکاری مؤسسه خیریه احسان گستران علوی و با مشارکت خیران و مردم نوع دوست گیلان تهیه و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سعید مهدوی با بیان اینکه ارزش ریالی تقریبی از بسته حدود ۷۰ هزار تومان برآورد شده است، گفت: در مجموع برای این تعداد بسته ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی تأکید کرد: این بسته‌ها به نیت تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) با مشارکت خیران تهیه و تلاش شده که بیشتر در مناطق محروم و حاشیه شهر و در میان اقشار آسیب دیده توزیع شود.

کد خبر 4896136

منبع: مهر

کلیدواژه: نذری میلاد امام زمان سعید مهدوی تبلیغات اسلامی گیلان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد گرگان فاصله گذاری اجتماعی بیرجند نیمه شعبان ایلام بارش باران روز طبیعت استانداری قزوین ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند