Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز پنج شنبه شدت بارش ها در استان های کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز، تهران، غرب سمنان، مرکزی، شمال ایلام، لرستان، نوار غربی اصفهان، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد می باشد. تاریخ انتشار: 10:05 - 21 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۲۴۰

امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده گفت: طی امروز پنج شنبه و جمعه و شنبه در غالب مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برف و وزش باد شدید موقت در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقشینه درباره شدت بارش‌ها طی امروز نیز گفت: امروز پنج شنبه شدت بارش‌ها در استان‌های کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز، تهران، غرب سمنان، مرکزی، شمال ایلام، لرستان، نوار غربی اصفهان، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد می‌باشد.

این کارشناس سازمان هواشناسی نیز در ادامه بیان کرد: جمعه شدت بارش‌ها در لرستان، نوار غربی اصفهان، شمال شرق خوزستان؛ چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، همدان، مرکزی، البرز و تهران می‌باشد.

نقیشنه در ادامه بیان کرد: روز‌های یکشنبه و دوشنبه در شمال غرب، شمال شرق، شرق، دامنه‌های زاگرس جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از جنوب کشور بارش پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: هم چنین طی امروز پنج شنبه در نوار شمالی کشور و جمعه برای دامنه‌های البرز و شمال شرق افزایش نسبی دما بین ۶ تا ۱۲ درجه رخ خواهد داد.

نقیشنه درباره هوای تهران نیز گفت: تهران امروز بارش‌های پراکنده و شدید را تجربه خواهد کرد و تا شنبه بارانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تفکیک پسماند با شیوع کرونا چه تغییراتی پیدا می‌کند؟

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: این بارش‌ها منجر به بالا آمدن آب رودخانه‌ها و لغزندگی جاده ها می شود. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی سازمان هواشناسی وضعیت جوی کارشناس سازمان هواشناسی امروز پنج شنبه شدت بارش ها شمال شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم

کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: روز سه شنبه و چهارشنبه شاهد وزش نسبتا شدید و در پاره‌ای از نقاط گرد و خاک خواهیم بود.

مرتضی صبوری افزود: گرد و خاک بیشتر در مناطق شرقی استان خواهد بود و پیش بینی می‌کنیم سرعت وزش باد به ۵۰ کیلومتر در ساعت برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان در خصوص دمای هوا گفت: حداکثر دمای هوای امروز و فردا ۳۳ درجه و روز چهارشنبه ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر هفته گفت: از اواخر وقت پنج شنبه شاهد بارش باران در ارتفاعات و روز جمعه بارش‌ها به همراه رگبار و رعد و برق همه مناطق استان را فرا می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد
  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • بارش باران در اروند
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم