Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: دانشجویانی که هزینه خوابگاه را پرداخت کرده اند به طلب آن‌ها افزوده خواهد شد.

فاطمی زاده، معاون دانشجویی دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به عدم حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها گفت: با توجه به ابلاغیه صندوق رفاه مبنی نوع محاسبه اجرای بهای خوابگاهها، مدتی که دانشجویان از خوابگاه استفاده نکردند برایشان محاسبه نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دانشجویانی که هزینه را پرداخت کردند از بدهی دانشجویان کسر می‌شود و اگر بدهی نداشته باشند، صندوق رفاه به دانشجویان برمی گرداند.

فاطمی زاده یادآور شد: روند ثبت نام وام‌های دانشجویی دانشگاه شریف در حال انجام است و پس از تکمیل لیست ثبت نام به صندوق رفاه ارسال می‌شود.

وی در خصوص وضعیت دانشجویان این دانشگاه گفت: در طول این مدت که دانشجویان در تعطیلی به سر می‌برند فقط یکی از دانشجویان مبتلا به کرونا شد که در شهر رامسر متاسفانه جان خود را از دست داد، اما بقیه دانشجویان در سلامت کامل به سرمی برند و موردی به دانشگاه گزارش نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فاطمی زاده معاون دانشجویی دانشگاه شریف وام دانشجویی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی همصدا با دانشجویان آزادی خواه جهان که دست به اعتراض علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی زده بودند با تجمع در دانشگاه، حمایت خود را از این جنبش ومردم مظلوم غزه اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس