Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد که با توجه به شرایط پیش آمده بر اثر ویروس کرونا، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم بازیکنان خارجی، به سرعت به ایران باز‌گردند.

طرفداری- سعید آذری، مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص شرایط این تیم و اهداف آنان در آینده و دیگر مسائل به مصاحبه پرداخته است.

سعید آذری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تعطیلی لیگ برتر و شرایط باشگاه فولاد در این روز‌ها اظهار داشت:

همه چیز در گِرو وضعیتی است که ویروس کرونا ساخته و تمام باشگاه‌ها در انتظار برنامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همچنین ارگان‌های مرتبط با ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

ما از طرف باشگاه فولاد تا به حال دو، سه بار با سازمان لیگ نامه‌نگاری کردیم، ولی سهیل مهدی به ما گفت همچنان منتظر تغییر شرایط فعلی است. سازمان لیگ هم در وضعیت فعلی، تکلیف شروع بازی‌ها را نمی‌داند. به هر حال سلامتی جامعه به خطر افتاده و فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست. با این حال باشگاه فولاد به عنوان اولین باشگاه فوتبال در لیگ برتر از تعطیلی مسابقات به منظور ایجاد سلامتی عمومی، حمایت کرد.

آذری همچنین گفت:

ما برای شروع بازی‌ها باید پیرو دستورات فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و نهاد‌های بهداشتی و درمانی در کشورمان باشیم. حتی برای شروع تمرینات‌مان هم پیرو بیانیه‌های ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا هستیم. فعلا همه چیز تعطیل است و باید انتظار روز‌های آینده را بکشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص شرایط بازیکنان خارجی این تیم اضافه کرد:

لوسیانو پریرا به برزیل رفته، پاتوسی هم راهی کشورش در قاره آفریقا شده است، اما موسی کولیبالی در ایران مانده است. با این شرایطی که می‌بینید، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم بازیکنان خارجی ما، به سرعت به ایران باز‌گردند، چون تکلیف هیچ‌کدام از ما مشخص نیست اما به هر شکل مشکلی برای بازگرداندن آن ها به ایران نداریم و هر زمان بخواهند این بازیکنان را به ایران و اهواز می‌رسانیم. 

آذری در مورد ایده‌های باشگاه فولاد برای ادامه فصل یا لغو بازی‌ها گفت:

نظر من این است که اصلا فوتبال تعطیل شود، چون فوتبال در اولویت نیست. چه ایرادی دارد که یک سال در این فوتبال را تخته کنند و تمام! پزشکان و پرستاران ما در اولویت هستند و مصالح مملکت را باید در این شرایط در نظر گرفت. کاش یک نفر جواب این سوال را بدهد که اگر یکسال فوتبال نداشته باشیم، چه اتفاقی رخ می‌دهد. الان خود فوتبالیست‌ها هم حاضر نیستند به هر قیمتی بازی کنند.

وی ادامه داد:

اتحادیه فوتبال انگلیس می‌گوید اگر فوتبال برگزار نشود یک میلیارد دلار ضرر می‌کند، ولی در ایران با چنین موضوعی مواجه نیستیم و مشکلات اقتصادی کمتر هم می‌شود! البته این یک شوخی است و در صورت لغو فصل نوزدهم، ما هم متضرر می‌شویم، به خصوص باشگاه‌های بزرگ ایرانی که سرمایه‌گذاری بالایی داشتند و قطعاً ضرر‌های وحشتناکی دارند. باشگاه‌هایی که  ایرانی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کردند، در نهایت هیچ دستاورد مالی هم ندارند چون محل‌های درآمدزایی ما بسیار اندک و ناچیز است. البته اگر هم ضرری در میان باشد، مالی است و خدا را شکر که انسانی نیست.

آذری در نهایت گفت:

ما تحت هر شرایطی فقط باید به فکر مردم و حفظ سلامتی جامعه باشیم. به نظر من، فوتبال هرگز در اولویت‌ ما نیست و در حال حاضر اولویت‌های مهم‌تری داریم که باید به آن فکر کنیم. هر وقت شرایط مساعد شد، طبق برنامه سازمان لیگ به بازی‌ها برمی‌گردیم. اگر لیگ در این فصل لغو شد، باز هم تابع تصمیمات هستیم و می‌پذیریم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه فولاد سازمان لیگ بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!

فوتبال ایران سال‌های سال است که شعار مبارزه با فساد سر می‌دهد اما در عمل تنها برخی شعارها شنیده می‌شود و اثری از معرفی مصداق و فرد فاسد نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبیعی است که فساد در فوتبال بیش از هر فدراسیون دیگری رخنه کرده باشد، چراکه تعداد صفر قراردادهای فوتبال تفاوت اساسی به رشته‌های ورزشی دیگر دارد.

به طور مثال ؛ در یک مورد عجیب بازیکنی در باشگاه دولتی فولاد خوزستان؛ هفت فصل است که در لیست حضور دارد اما فقط 16 دقیقه بازی رسمی کرده است!

برخی سایت‌ها با انتشار این مطلب پرسیده‌اند؛ راز بقا در فوتبال چیست؟

آیا اگر این تیم خصوصی بود، مدیرعامل آن جرات داشت یک بازیکن آماتور فوتبال را بدون صلاحیت و کاربرد، هفت سال نگه دارد و قراردادش را تمدید نماید؟! این نا بازیکن ، فامیل و وابسته چه مقام و منصبی است که کسی جرات ندارد کنارش بگذارد؟ این چه ورزشکاری است که طی اینهمه سال نتوانسته حداقل کمی سطح فنی‌اش را در تمرینات بالا بکشد و برای دقایقی هم که شده، به زمین برود تا چنین آبروریزی رخ نداد!

چنین ورزشکار بی‌استعدادی ، چگونه جای استعدادهای ناب فوتبال جنوب را اشغال کرده و تا کی می‌خواهد یک سهمیه بزرگسال را بسوزاند؟

پشت او کیست که هر مربی و مدیرعاملی می‌آید نمی‌تواند تکانش بدهد و همه مجبورند تحملش کنند؟

ابراهیم سلجوقی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی ۳۱ ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

در سایت باشگاه فولاد، آمار بازی این بازیکن ۱۶ دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399 یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت ۱۵ دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است.

در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصول گذشته بارها دیده شده که بازیکنان بزرگ فولاد به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان این تیم روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است.

باید گفت مشکل امروز فوتبال ایران همین جزئیات و ناعدالتی در سطوح باشگاهی و آکادمی ها است که فساد در آن فراگیر شده و هر فردی با پول و رابطه می‌تواند فرزند خود را به درجات بالاتر برساند بدون آنکه حق او باشد.

دیگر خبرها

  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند