Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:33:47 GMT

جاده‌های کردستان لغزنده است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۵۹۳۰

جاده‌های کردستان لغزنده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دانش زندی رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: هم اکنون در تمامی محور‌های استان شاهد بارش پراکنده باران و مه گرفتگی شدید و لغزندگی هستیم و در در برخی محور‌ها نیز بارش پراکنده برف بر شدت لغزندگی جاده‌ها افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: هم اکنون گردنه نران سنندج - کامیاران، گردنه تیتور سنندج - مریوان و گردنه‌های ماموخ و خرکه سنندج - دیواندره شاهد بارش باران پدیده مه گرفتگی و رعدوبرق است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: مه گرفتگی نیز در گردنه صلوات آباد محور سنندج - دهگلان، محدوده سعدآباد محور بیجار- دیواندره، محدوده سه راهی اسدآباد محور قروه - همدان و دهگلان - قروه باعث کاهش دید رانندگان تا عمق ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر شده است.

اوگفت: محور‌های منتهی به شهر دیواندره شامل سنندج - دیواندره، سقز - دیواندره و بیجار - دیواندره نیز شاهد بارش پراکنده برف بوده که لغزندگی در این جاده‌ها بیش از سایر نقاط است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون پدیده مه گرفتگی موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان شده است.

یوسف بنی اسدی افزود : بارش باران نیز در خواف، هم اکنون سطح جاده ها در این شهرستان را لغزنده کرده است.

وی بیان کرد: مطابق پیش بینی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی، برخی جاده های استان از عصر امروز تحت تاثیر بارش باران خواهند بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

 
 

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان