Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شیوع ویروس کرونا، فقط روی فوتبال تاثیر نگذاشته است. کارگرانی هستند که شغل خود را از دست داده‌اند و این روی آن‌ها و خانواده‌شان تاثیرگذار بوده است. تاریخ انتشار: 11:19 - 21 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۲۶۴ به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پویشی با عنوان «زنجیره را بشکن» به راه انداخته و در آن با با افراد شاخص فوتبال آسیا گفت‌وگو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس سوژه امروز (پنجشنبه) AFC است. او درخصوص ویروس کرونا اظهار داشت: شیوع این ویروس، فقط روی فوتبال تاثیر نگذاشته است. کارگرانی هستند که شغل خود را از دست داده‌اند و این روی آن‌ها و خانواده‌شان تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه افراد جامعه باید کنار هم بایستند و هر کاری را که برای همه بهتر است، انجام دهند، گفت: در این صورت است که می‌توانیم به زندگی عادی خود بازگردیم. این دلیل اهمیت شکستن زنجیره کرونا و پیروی از مقررات سازمان بهداشت جهانی است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به لزوم کنار همه بودن مردم خاطرنشان کرد: زمان آن فرا رسیده که همه ما، تمرکزمان را به سمت منافع مشترک سوق دهیم و از همه می‌خواهم در مبارزه با انتشار ویروس کووید ۱۹ کنار ما باشند.   بیشتر بخوانید: دیدار کاپیتان‌های پرسپولیس با اعضای هیئت مدیره پرسپولیس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سید جلال حسینی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟