Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آسمان امروز (پنجشنبه) به ویژه در نواحی شرقی تحت تأثیر جریانات جنوبی است و سبب پایداری موقتی هوا خواهد شد.

وی افزود: اما از عصر و شب، امواج کوتاه و ناپایدار از آسمان عبور کرده و باعث می‌شود در برخی از نواحی کوهستانی جنوب غرب بارش پراکنده باران را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی گفت: از صبح تا بعدازظهر فردا (جمعه) سامانه کم فشاری وارد استان شده و تلاطماتی را ایجاد خواهد کرد.

وی عنوان کرد: از فردا شب امواج تقویت شده و بارش‌های نسبتاً خوب و مؤثری را در نواحی کوهستانی و کوهپایه ای شاهد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: ناپایداری‌های جو تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

وی همچنین گفت: بارش برف در روزهای گذشته ارتفاعات را سفیدپوش کرد و نواحی کوهپایه ای و شمال شرق و شرق استان مانند گلیداغ و روستاهای مراوه تپه نیز بارش خفیف برف را شاهد بودند.

داداشی، حداکثر ارتفاع برف در نواحی کوهستانی را بین ۱۵ الی ۲۰ سانتی متر اعلام کرد و گفت: سطح ریزش برف زیاد بوده و به نواحی پایین هم رسیده است.

وی بیان کرد: صبح امروز گرگان، کلاله و گنبدکاووس دمای صفر درجه را تجربه کردند و پیش بینی می‌شود امروز در گرم‌ترین ساعت دمای هوای گنبدکاووس به ۱۶ درجه برسد.

کد خبر 4896248

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد گرگان فاصله گذاری اجتماعی نیمه شعبان بیرجند ایلام بارش باران روز طبیعت ماسک طبی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق

سامانه بارشی جدیدی که وارد کشور شده، فعالیت خود را در نواحی مرکزی کشور در بیشترین مقدار خواهد داشت. برای امروز و فردا تمرکز بارش‌ها در نواحی مرکزی، جنوبی و جنوب شرقی کشور است. برای استان‌های مرکزی کشور مثل استان اصفهان هشدار سطح زرد بارندگی صادر شده است.

کد خبر 747525

دیگر خبرها

  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران