Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@09:12:24 GMT

۴۰۰ روستای غرب گیلان توسط ارتش گندزدایی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۶۲۷۲

۴۰۰ روستای غرب گیلان توسط ارتش گندزدایی شد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ داوود حمدی گفت: تیپ زرهی ۲۱۶ ارتش زنجان از نیمه دوم اسفندماه سال گذشته تاکنون در غرب استان گیلان مستقرشده است، مأموریت نیروهای متخصص مبارزه با جنگ شیمیایی و بیولوژیک این تیپ عملیات گندزدایی و ضدعفونی، توزیع اقلام و لوازم بهداشتی، عملیات غربالگری و توزیع بسته‌های معیشتی بین مردم شهرستان‌های صومعه‌سرا، فومن، ماسال و شفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای گندزدایی روستاها یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی استفاده‌شده که ۳۰ نفر از نیروهای متخصص تیپ زرهی ۲۱۶ ارتش زنجان در چندین مرحله این طرح را اجرا کردند.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان در ادامه با اشاره به این‌که از آغاز مأموریت این تیپ در غرب استان گیلان تاکنون ۴۰ هزار نفر از مردم منطقه غربالگری شدند، اضافه کرد: این اقدام در راستای بسیج ملی کنترل و پیشگیری ویروس کرونا از سوی چهار پایگاه پایش سلامت در ورودی شهرستان‌های فومن، صومعه‌سرا و شفت به اجرا درآمده است.

سرهنگ حمدی با اعلام این‌که طی هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با اتاق بازرگانی و استانداری زنجان تاکنون طی دو مرحله اقلام بهداشتی به ارزش شش میلیارد ریال بین مردم شهرستان‌های مذکور توزیع‌شده است، عنوان کرد: این لوازم بهداشتی شامل ژل ضدعفونی‌کننده دست، دستکش و ماسک بهداشتی و محلول ضدعفونی‌کننده دست و سطوح است که هزینه آن از سوی خیرین و نیکوکاران تأمین و پرداخت شد.

وی از برپایی گیت ضدعفونی و شست‌وشوی خودروهای سنگین بین‌شهری در خروجی شهر رشت (عوارضی امامزاده هاشم) به طول ۱۵ متر و ارتفاع شش متر خبر داد و گفت: از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین امسال ۱۳ هزار خودرو در عوارضی رشت - قزوین ضدعفونی شدند که برای این طرح ۱۹۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی استفاده شد.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان بابیان این‌که ما در ارتش شعاری تحت عنوان «ارتش فدای ملت» داریم و سعی می‌کنیم در همه عرصه‌ها این شعار را به منصه ظهور برسانیم، گفت: نیروهای تیپ زرهی ۲۱۶ ارتش زنجان تا پایان ریشه‌کن کردن ویروس کرونا در غرب گیلان مستقر هستند و همه اقدامات کنترل و پیشگیری این بیماری از سوی این تیپ به‌صورت مستمر ادامه دارد.

کد خبر 499441 برچسب‌ها استان گیلان كرونا در ايران دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان كرونا در ايران دفاع ارتش جمهوری اسلامی ارتش زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان

سید غالب موسوی   گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، طی بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت در و رئیس اداره اماكن شادگان برای برخی واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر نموده و همچنین یک رستوران بدلیل نواقص متعدد، عدم رعایت توصیه و دستورالعمل‌های بهداشتی طی مراحل قانونی پلمب شد.

 او افزود: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در کلیه ساعات شبانه روز میتوانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام نمایند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • افتتاح چند طرح بهداشتی در تویسرکان و کبودراهنگ
  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا