Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی با تبریک میلاد موفورالسرور قطب عالم امکان حضرت مهدی (عج) و تقارن آن با سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی، این شهید والا مقام را یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ انقلاب اسلامی که جایگاهی اثرگذار در حوزه دفاعی و نظامی کشور داشته، برشمرد و گفت: اقدامات پربرکت و ماندگار این شهید عالی مقدار سرمنشاء و  الگوی نسل‌های مختلف نیروهای مسلح و مایه مباهات و افتخار یادگاران دفاع مقدس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: نقش آفرینی ها ی مخلصانه، ایثارگری ها و از خودگذشتگی های کم نظیر شهید صیاد شیرازی طی دوران جهاد و رزم در ارتش جمهوری اسلامی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و سپس در عالی‌ترین سطوح راهبردی در ستاد کل نیروهای مسلح  او را به عنوان  الگو و سرمشق زنده و تمام عیار برای نسل‌های جوان نیروهای مسلح مبدل نمود و نتیجه این مجاهدتها و استقامتها، تقویت قدرت بازدارندگی و ارتقاء اقتدار دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

حماسه آفرینی ها و نقش بی بدیل و بارز شهید پرافتخار صیادشیرازی در طراحی و فرماندهی عملیات های بزرگ در دوران هشت سال دفاع مقدس و خلق پیروزی های بی شمار از او خورشیدی بی بدیل ساخت.

بی شک شهید سپهبد صیاد شیرازی از مصادیق رویش های انقلابی ارتش  در دوران حاکمیت طاغوت و نمونه بارز سرباز ولایت مدار و برخوردار از بصیرت و بینش عمیق دینی و باور انقلابی در بین تمامی همرزمان و فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری است؛ او نمادی عینی از  شجاعت، رشادت فداکاری و مثالی شایسته از مرد ایمان و عمل و مایه تکریم و تجلیل آحاد رزمندگان اسلام در ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح و انقلابی کشور است.

تقویت تعامل، هم افزایی، وحدت و برادری میان ارتش قهرمان و سپاه سرفراز آن هم در شرایطی که جریانهای منحرف و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در صدد القای ناهماهنگی، اختلاف و شکاف بین نیروهای انقلاب بودند نشأت گرفته از تقوا، اخلاص، ولایتمداری و شخصیت والای این بزرگ مرد مجاهد بودو همین ویژگیها، همواره نام و یادش را در زمره طلایه داران وحدت و یکپارچگی قرارداده و او را به نماد صلابت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مبدل نموده است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره امیر سرافراز ارتش اسلام و چهار وزیر دفاع شهید و هزار شهید صنعت دفاعی و خیل عظیم شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی، دفاع‎مقدس، مدافعان حرم و شهدای عزیز ترور و قربانیان جنایات جریان نفاق، تأکید می کنم که تمامی مدیران، کارکنان و متخصصان صنعت دفاعی کشور با تمسک به فرهنگ مهدوی، علوی و حسینی و تأسی ازآموزه¬های به یادگار مانده از شخصیت‌های ارزشمند وشایسته ای همچون شهید صیاد شیرازی و دیگر شهدای انقلاب اسلامی، برای اعتلای پرچم اسلام، ولایت ، وحدت و یکپارچگی ملی از هیچ کوششی فروگذار نخواهند نمود و نظام در حال اضمحلال سلطه، مستکبرین عالم و بدخواهان انقلاب و نظام حتی برای لحظه‎¬ای توان ضربه زدن به کشور شهیدان را نخواهند داشت و در صورت ارتکاب هرگونه خطای محاسباتی و راهبردی، متخصصان صنعت دفاعی کشور باپیروی ازخط سرخ انبیای عظام و ائمه اطهار و تاسی به وصایای امام راحل(ره) و شهیدان گرانقدر و در سایه منویات و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) آماده دفاع از ارزشهای راستین اسلام و انقلاب و حمایت و پشتیبانی فنی، صنعتی و دفاعی از نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران برای و ایجاد یاس و ناامیدی‌، شکست و رسوایی و ناکارآمد کردن ماشین جنگی دشمن می باشند تا انشاءالله به زودی بیرق بیعت مهدوی بر تمامی کره خاکی به اهتزاز درآید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیپ ستاد امیر حاتمی

منبع: نماینده

کلیدواژه: امیر حاتمی شهید صیاد شیرازی نماینده انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی نیروهای مسلح صیاد شیرازی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ»
(آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش می‌دهد؛ و خدا مَثَلها را برای مردم می‌زند، شاید که آنان پند گیرند.)

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903328

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است